برترین مدل های مد میز جلو مبلی چوبی

برترین مدل های مد میز جلو مبلی چوبی

برترین مدل های مد میز جلو مبلی چوبی

تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توانید در فصلی که تمام طبیعت به خواب فرو رفته است، همچنان نشاط و طراوت را در خانه تان حفظ کنید؟

پیشنهاد ما به شما این است که از برترین مدل های مد میز جلو مبلی چوبی استفاده کنید تا محیطی گرم و آرامش بخش را در فصلی سرد برای راحتی عزیزانتان فراهم کنید.

چوب طبیعی به عنوان یکی از برترین عناصری است که به طور طبیعی هوا را پاکیزه می کند و نشاط و شادابی را به انسان هدیه می دهد.

گالری روستیک ایران در محیط زندگی شما فضای زیبا و دلنشین ایجاد نموده و با ارائه گارانتی و فاکتور به تمامی محصولات خود، اطمینان خاطر را به شما هدیه می دهد.

طراحی اصولی و هوشمندانه فضای خانه با کمک اشکال هندسی

اشکال مختلف هندسی مانند مربع، دایره، مستطیل تاثیرات متفاوتی بر طراحی فضای خانه دارند، بنابراین قبل از انتخاب اشیاء دکوراتیو مورد نظر برای منزل، باید تاثیر هر یک از شکل ها را بر فضای خانه بدانید تا طراحی مناسب برای فضای موجود خلق کنید.

عناصر دکوراسیون و مبلمان مدور را به نحو مطلوب و مناسبی ترکیب کنید.

می توان از این ترکیب جهت آفریدن یک حرکت دایره ای در خانه بهره گرفت مثلا ست مبلمان چوبی را طوری بچینید که خطی نیم دایره یا منحنی به وجود آورد.

یا مسیر رفت و آمد در فضای خانه از خط های مستقیم عمود بر هم، به مسیر های نرم و منحنی با گوشه های گرد تبدیل شود، تا هم رفت و آمد برای افراد راحت تر و ایمن تر شود و هم فضا از خشکی و یکنواختی در آید.

سوالات متداول پیرامون میز جلو مبلی چوبی

چگونه بهترین میز جلو مبلی چوبی را پیدا کنم؟

شما می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه و نمایشگاه دائمی روستیک ایران در سعادت آباد، تهران بهترین و جدید ترین میز جلو مبلی چوبی را خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس حاصل فرمایید. 09123277999

آیا میز جلو مبلی چوبی با رنگ سفید ترکیب می شود؟

بله، چوب رنگ گرمی دارد و به راحتی با رنگ های سرد مانند سفید، آبی و سبز ترکیب می شود و با ایجاد هارمونی ملایمی چشم را اذیت نمی کند.

از چه مواد متریال هایی برای ساخت و پرداخت برترین مدل های مد میز جلو مبلی چوبی استفاده می شود؟

مسلما اصلی ترین متریال چوب است چوب عنصری لاکچری است و از دل طبیعت به دست می آید و جذابیت فضای خانه را صد چندان می کند.

برای دیزاین و ساخت پایه های میز جلو مبلی چوبی از فلزات مانند کروم، استیل، آهن با رنگ های الکترو استاتیک استفاده می شود.

 

 

 

Scroll to Top