خاص ترین ایده های امسال برای دکوراسیون کافی شاپ

خاص ترین ایده های امسال برای دکوراسیون کافی شاپ

خاص ترین ایده های امسال برای دکوراسیون کافی شاپ

کافی شاپ ها مکانی است که افراد برای فرار از ازدحام ، سر و صدا و ترافیک های سنگین و برای لحظه ای آرام گرفتن به آن جا پناه می آورند.

بنابراین استفاده از رنگ های آرامش بخش در طراحی دکوراسیون ضروری است تا کافی شاپ شما را به محیطی ساکت، آرامش بخش و دنج تبدیل کند.

در دنیای شلوغ و پر از ترافیک امروز، رنگ زرد می تواند شادی و سر زندگی را برای مشتریانی که روز پر مشغله ای داشته اند به ارمغان بیاورد.

و می تواند از استرس و اضطراب مشتریان بکاهد.

زرد نمادی از خورشید و گرماست و به زیبایی با رنگ های چوب طبیعی مانند کرمی، قهوه ای روشن و تیره، گردویی، عنابی و سرخ عجین می شود و فضایی صمیمی و گرم برای کافی شاپ شما ایجاد می کند.

ترکیب رنگ زرد با رنگ سفید و مشکی

اگر در قسمت هایی از دکوراسیون کافی شاپ تان از ترکیب رنگی سیاه و سفید بهره گرفته اید پیشنهاد می کنیم حتما برای روح بخشی به فضای کافی شاپ و مدرن تر کردن جلوه ی دکوراسیون از رنگ زرد نیز در آن استفاده کنید.

استفاده از رنگ زرد برای دکوراسیون داخلی کافی شاپ می تواند سبب روشن تر شدن فضای کافی شاپ شما شود و برای مشتریان شما ایجاد شادی و نشاط کند.

رنگ زرد ملایم برای نمای کافی شاپ های مدرن بسیار زیبا جلوه می کند؛ همچنین ترکیب زرد و قهو ه ای می تواند بسیار چشم گیر و شیک برای دکوراسیون داخلی کافی شاپ باشد.

انواع طیف رنگ زرد از زرد موزی گرفته تا زرد مایل به نارنجی وجود دارد.

این رنگ در کنار چوب به کار رفته در کافی شاپ، فضا را شاد و پر انرژی می سازد و سبب می شود کارکنان شما هنگام کار در آشپزخانه هرگز احساس خستگی نکنند.

می توانید این رنگ زیبا را در قالب گل های زرد رنگ یا رنگ آمیزی دیوار کافی شاپ و همچنین استفاده از مبلمان با روکشی که این رنگ را در خود دارد در دکوراسیون کافی شاپ خود داشته باشید و جلوه ای شاد و بهاری به آن ببخشید.

خاص ترین ایده های امسال برای دکوراسیون کافی شاپ را در تصاویر زیر ببینید.

سوالات متداول

آیا رنگ زرد قابلیت ترکیب شدن با رنگ های سرد مانند سبز، آبی کلاسیک، سفید و طوسی را دارد؟

بله، ترکیب رنگ زرد و آبی باعث آرامش می شود. این ترکیب رنگی تداعی کننده آسمان آبی و آفتابی است.

جذاب ترین و خاص ترین ایده های خلاقانه برای دیزاین کافی شاپ را از کجا بگیریم؟

شما عزیزان با مراجعه ی حضوری به شوروم و گالری دائمی روستیک ایران می توانید خاص ترین ایده های خلاقانه برای دیزاین کافی شاپ را دریافت نمایید. و به طرحی جذاب برای چیدمان کافی شاپ خود برسید.

پیش از اجرا، کافی شاپ را با چه نرم افزار هایی طراحی می کنیم؟

از نرم افزار های گوناگونی مانند تری دی مکس و وی ری استفاده می کنیم همچنین شما می توانید بخشی از دکور های اجرا شده را در گالری های ما از نزدیک ببینید.

در این صورت شما با قرار گرفتن در فضای طراحی و اجرا شده، می توانید پایان کار مورد نظر خود را در مدل های گوناگون در فروشگاه ما متصور شوید.

از چه چوب هایی در دیزاین و دکوراسیون کافی شاپ استفاده می شود؟

از چوب های مرغوبی چون گردو، راش، بلوط، توسکا، روسی، افرا  و چنار استفاده می شود.

طراحی و اجرای دکوراسیون کافی شاپ چقدر هزینه می برد؟

هزینه بستگی به مواد و متریال هایی دارد که در طراحی و اجرای دکوراسیون کافی شاپ به کار می رود. و با توجه به قطر و ضخامت چوب به کار رفته در طرح متغییر است.

هر چه قطر و ضخامت چوب به کار رفته در طراحی و اجرای کافی شاپ بیشتر باشد هزینه هم به همان نسبت بالا می رود.

چه مقادیر زمان برای طراحی و اجرای دکوراسیون کافی شاپ نیاز است؟

به عواملی مثل متراژ و داشتن محوطه ی باز و مواد و متریال های مورد استفاده و مدل کافی شاپ بستگی دارد.

اگر صرفا طراحی و ساخت میز و صندلی ها بر عهده ی ما باشد حتی برخی از مدل های میز و صندلی کافی شاپی را آماده داریم.

اگر پوشش سقف با چوب یا کناف کاری و یا استفاده از مدل های برش پلکسی گلاس و نور پردازی به اجرای کافی شاپ اضافه شود مسلما روی زمان تاثیر خواهد گذاشت.

ساخت پوشش مدل دار برای دیوار ها شامل باکس، قفسه و شلف برای گذاشتن اشیاء دکوری، قاب عکس و یا ملزومات کافی شاپ مانند قوطی های قهوه، چایی و فنجان و لیوان و قوری و استکان مستلزم صرف زمان بیشتری است.

خدمات ما شامل صفر تا صد هم طراحی و هم اجرای دکوراسیون داخلی کافی شاپ و هم نمای بیرونی و محوطه سازی می شود.

مسلما همه ی این موارد در ابتدای قرار داد ذکر می شود و در مورد هر کدام، هم برای طراحی و هم برای ساخت کافی شاپ با کار فرما چک می شود.

Scroll to Top