خرید ست مبلمان چوبی برای دکوراسیون آبی

خرید ست مبلمان چوبی برای دکوراسیون آبی

خرید ست مبلمان چوبی برای دکوراسیون آبی

خرید جذاب ترین و برترین مدل های ست مبلمان چوبی و سرویس کامل محصولات چوبی را می توانید در گالری و نمایشگاه ما در سعادت آباد، تهران بیابید. و حضوری مراجعه فرمایید.

علاوه بر مدل های موجود سفارش ساخت در هر ابعاد و اندازه و رنگی پذیرفته می شود.

سریعترین تلفن تماس 09123277999 می باشد.

آبی از پرطرفدارترین رنگ های دنیاست و به عنوان رنگی آرامش بخش شناخته می شود.

رنگ آبی رنگ سردی است و جزء رنگ های اصلی می باشد، در طبیعت به صورت خالص یافت می شود و آرامش خاصی را به روح و جسم انسان می دهد.

همچنین باعث کاهش استرس و اضطراب می شود.

آبی کلاسیک (نفتی) رنگ حقیقت و صداقت است.

آبی کلاسیک را در کنار رنگ های گرم همچون زرد، نارنجی و قرمز که از جذاب ترین رنگ ها هستند استفاده کنید تا هارمونی زیبا و دلنشین و دکوراسیونی پر رنگ تر را به وجود آورند.

به طور مثال به کار گیری ست مبلمانی چوبی و یا با روکش چرم یا پارچه ای در کنار رنگ آبی کلاسیک (نفتی) برای دکوراسیون منازل ویلایی، به خلق فضایی چشم نواز و شگفت انگیز تاثیر زیادی می گذارد و ناخود آگاه هر بیننده ای را به وجد و هیجان می آورد.

و باعث می شود فضای خانه سازماندهی شده ،منظم و دقیق دیده شود.

افرادی که به رنگ آبی علاقه دارند دارای شخصیتی عمیق، بی آلایش، صادق، بسیار آرام، وفادار و قابل اعتماد هستند.

چنین افرادی دارای احساساتی عمیق هستند و در تصمیمات بزرگ زندگی خود هدفمند هستند و نیز از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند.

با توجه به رنگ سال 2020 که آبی کلاسیک می باشد نظاره گر تصاویر زیر باشید که در جوار رنگ های طبیعی چوب همچون زرد، قرمز، قهوه ای روشن، کرمی، نارنجی هارمونی شیک و زیبایی را برای دکوراسیون داخلی منزل پدید می آورد.

جهت مشاوره و خریداری ست مبلمان چوبی برای دکوراسیون آبی به آدرس دو گالری و شو روم صنایع چوبی ما واقع در سعادت آباد تهران حضوری مراجعه نمایید.

نمایشگاه و فروشگاه دائمی روستیک ایران با توانایی طراحی ، اجرا و ساخت انواع ست مبلمان چوبی برای دکوراسیون آبی در طرح و اندازه و رنگ دلخواه، آماده پیاده سازی طرح سفارشی و مورد نظر شما می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس حاصل فرمایید. 09123277999

 

Scroll to Top