دیوارپوش چوبی برای شرکت تجاری

دیوارپوش چوبی برای شرکت تجاری

دیوارپوش چوبی برای شرکت تجاری

برای سفارش سازی و دیدن مدل های بیشتر برای جدید ترین دیوارپوش های چوبی، برای دکوراسیون دفاتر اداری، شرکت های تجاری، شرکت های واردات و صادرات در سبک مدرن به آدرس دو شعبه ی فروشگاه های روستیک ایران در تهران- سعادت آباد حضوری مراجعه فرمایید.

در این گالری ما می توانیم طرح های سفارشی شما را با ترکیب متریال های متنوع و لاکچری مثل ترکیب چوب و فلزات کروم با رنگ طلایی و براق، استیل و آهن با رنگ های الکترواستاتیک طراحی و اجرا کنیم.

طرح هایی از دیوارپوش چوبی وجود دارند که نجاران ماهر به صورت هنرمندانه، با برش های دایره ای و گرد گرد از تنه ی درخت و برش سطحی از مقطع درخت انجام می دهند.

اگر هوشمندانه به این موضوع فکر کنید یک طرح از دیوارپوش چوبی حتی می تواند نشان دهنده ی برند تجاری شرکت شما باشد و جلوه ی خاصی به فضای شرکت بدهد.

چوب ها را با توجه به سلیقه ی شما می توان رنگ زد ولی رنگ های طبیعی خود چوب اصالت و جذابیت بیشتری را به همراه دارد.

رنگ های اصلی چوب شامل رنگ های شاد و گرمی مثل زرد کهربایی، کرمی، عنابی، قهوه ای، رنگ گردویی که رنگ بسیار پرطرفدار است و رنگ عسلی، شکلاتی، سرخ و در کل طیف رنگ های سفید تا مشکی را در برمی گیرد.

ایده های مهیج زیر از جدید ترین مدل های دیوارپوش چوبی را ببینید.

گالری و شوروم دائمی روستیک ایران با توانایی طراحی ، اجرا و ساخت انواع دیوارپوش چوبی برای شرکت های تجاری و دفاتر اداری در طرح و اندازه و رنگ دلخواه، آماده پیاده سازی طرح سفارشی و مورد نظر شما می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس حاصل فرمایید. 09123277999

سوالات متداول

از کجا زیبا ترین و لاکچری ترین طراحی برای دیوارپوش چوبی شرکت های تجاری را بیابیم؟

جواب: گالری و شوروم روستیک ایران تولید کننده ی اصلی همه ی محصولات روستیک می باشد.

شما با مراجعه ی حضوری به این گالری در تهران- سعادت آباد می توانید تمامی طرح های اجرا شده را ببینید و همینطور می توانید طرح مد نظر خود برای دیوارپوش چوبی را سفارش دهید.

و ما با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان مدل سفارشی شما را طراحی و اجرا می کنیم.

برای مراجعه ی حضوری با این شماره تماس بگیرید. 09123277999

از چه چوب هایی برای دیزاین و اجرای دیوارپوش ها استفاده می شود؟

جوای: با توجه به اینکه شما دیوارپوش را برای چه فضایی می خواهید و همچنین طرح سفارشی شما می توان از انواع چوب های زیبا و با دوام مانند چوب گردو، چوب راش، چوب بلوط، افرا ، توسکا و روسی استفاده کرد.

 

 

 

Scroll to Top