طراحی فست فود

طراحی فست فود

طراحی فست فود

اگر شما قصد طراحی و راه اندازی یک فست فود مدرن و یا بازسازی دکوراسیون داخلی یک فست فود قدیمی را دارید باید استاندارد های روز دنیا را در طراحی و ساخت مورد توجه قرار دهید.

جذاب ترین و زیبا ترین ایده های خلاقانه برای دیزاین فست فود را در دو گالری و نمایشگاه روستیک ایران واقع در سعادت آباد بیابید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس حاصل فرمایید. 09123277999

در ادامه به نکات زیر توجه کنید:

از گل و گیاه برای تزئین فست فود خود استفاده کنید تا حس تازه گی و طراوت را به ارمغان آورد.

دیوارهای فست فود را با آینه های زیبا و شفاف مزین کنید آینه ها از قدیم الایام در بناهای مختلفی به کار می رفته است و مظهر پاکی و صداقت است. علاوه بر این آینه با بازتاب نور فضای فست فود را بزرگ و وسیع نشان می دهد.

چوب های طبیعی قابلیت رنگ پذیری بالایی دارند و با رنگ کردن آن ها محیطی جذاب و شادی بخش به وجود آورید.

از نور پردازی فست فود غافل نشوید

نور پردازی یکی از ارزان ترین و ساده ترین روش ها برای تغییر حال و هوای حاکم بر دکوراسیون فست فود است.

نخستین و کوچکترین کاری که می توانید انجام دهید، این است که لوستر های زیبا و مورد علاقه ی خود را جایگزین لامپ معمولی فست فود کنید.

این اقدام ساده به میزانی زیاد، احساسی دلنشین و خوشایند را در فضای فست فود شما ایجاد می کند.

انتخاب تم رنگی متفاوت و خاص که باعث شادی مشتریان شود نیز بسیار اهمیت دارد همچون رنگ های زرد، قرمز و نارنجی که رنگ هایی شاد، اشتها آور و پر انرژی هستند.

طراحی دیوار، سقف و کف فست فود با چوب

در دیزاین و ساخت دیوار ها، سقف و کف فست فود، نمای بیرونی فسف فود و حتی برای منوی غذا ها می توانید از چوب طبیعی استفاده کنید.

چوب طبیعی بسیار ارزشمند است و روح طبیعت در آن جریان دارد، اما از نظر اقتصادی هزینه بر است و بیشتر در مواردی به کار می رود که لازم است از حس، رنگ و بوی چوب طبیعی در فضا استفاده شود.

از بین چوب های طبیعی که بیشتر در معماری داخلی و دکوراسیون مورد توجه قرار می گیرند، می توان به چوب گردو، راش، بلوط، توسکا، بامبو، گیلاس، آبنوس، چنار، افرا و روسی اشاره کرد.

دیواری که با چوب طراحی و اجرا می شود، گرم و دلچسب است، صدا را کمتر منعکس می کند و به لحاظ رنگ و نوع نقوش نیز می تواند همانند یک بافت، پر کننده ی فضا باشد.

اگر به دیوار های سونا، کلبه های جنگلی، استودیو های ضبط صدا، کابین های خدماتی و حفاظتی در محیط های باز و هر گونه طراحی که به نحوی در بر گیرنده ی فلسفه طبیعت و نزدیکی با آن باشد، توجه کنیم، نقش گرما بخشی، عایق بودن، خشک بودن و دوستانه بودن این ماده به خوبی مشخص می شود.

دو فروشگاه روستیک ایران در سعادت آباد، تهران واقع است. و دسترسی سریع و راحتی به بزرگراه ها و اتوبان های شمال شهر تهران دارد.

و شما عزیزان از مناطق زعفرانیه، الهیه، قیطریه، ونک، کامرانیه به سعادت آباد دسترسی آسان و سریعی دارید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس حاصل فرمایید. 09123277999

Scroll to Top