میز های جلو مبلی چوبی مد امسال

میز های جلو مبلی چوبی مد امسال

میز های جلو مبلی چوبی مد امسال

میز های جلو مبلی چوبی مد امسال از تنوع رنگی بالایی بر خوردار است مانند رنگ های زرد کهربایی، کرمی، سرخ، قهوه ای روشن و تیره، گردویی، عنابی و زرشکی.

برای خلق فضایی گرم تر و صمیمی تر در خانه های خود بیش از پیش رنگ های گرم چوب طبیعی را به همراه بافت ها و پارچه های سنگین و ضخیم مانند مخمل به دکوراسیون خانه خود بیافزایید.

هر رنگ می تواند تاثیر متفاوتی بر روی احساسات آدمی بگذارد.

استفاده از رنگ زرد در کنار رنگ های بنفش یا سیاه فضایی بسیار شاد و شیک می سازد همچنین درخشش فضا را دو چندان می کند و استفاده از آن در تنالیته های روشن و تیره، فضایی رویایی و دراماتیک می سازد.

قرمز رنگی بسیار جذاب و محرک است و فضا را با نشاط و شیک جلوه می دهد؛ قرمز برای اتاق نشیمن، پذیرایی، اتاق غذا خوری، قسمت هایی از آشپزخانه و اتاق های ورزشی مناسب است و انرژی در این فضاها را افزایش می دهد.

برای مبلمان مدرن پارچه ای یا چرمی، قرار دادن میز جلو مبلی چوبی، ایده ای شایسته برای آفریدن تضادی چشم نواز است.

تصاویر زیر را ببینید.

اگر شما جزء افرادی هستید که به دنبال آفرینش هیجان و جذابیت صد چندان در دکوراسیون خانه های لاکچری خود هستید حتما از دو گالری و شوروم روستیک ایران در سعادت آباد حضوری دیدن کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس حاصل فرمایید. 09123277999

سوالات متداول

لوکس ترین و جدیدترین میز های جلو مبلی چوبی مد امسال را از کجا خریداری کنیم؟

شما می توانید لاکچری ترین و زیبا ترین میز های جلو مبلی چوبی مد امسال را در فروشگاه و نمایشگاه دائمی روستیک ایران واقع در سعادت آباد تهران دیدن و خرید کنید.

این گالری با ارئه ی فاکتور و ضمانت نامه برای تمامی محصولات خود اطمینان خاطر را به شما هدیه می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس حاصل فرمایید. 09123277999

از چه چوب هایی برای ساخت میز های جلو مبلی چوبی مد امسال استفاده می شود؟

متریال مورد استفاده برای هر میز جلو مبلی چوبی متفاوت می باشد و تمام میز های جلو مبلی چوبی با مواد متریال های با کیفیت و درجه ی یک مانند چوب گردو، چوب راش گرجستان، بلوط، توسکا، روسی، افرا ارائه می شود.

برای ساخت پایه های میز جلو مبلی از چه متریال هایی استفاده می شود؟

در گالری و نمایشگاه ما برای ساخت پایه های میز جلو مبلی چوبی مد امسال، از چوب یا فلزاتی چون کروم، استیل و آهن با رنگ های الکترو استاتیک استفاده می شود.

البته با توجه به سلیقه ی شما امکان سفارشی سازی در هر ابعاد و اندازه و رنگ نیز وجود دارد.

نحوه ی سفارشی سازی به چه صورت می باشد؟

شما می توانید به صورت حضوری ثبت سفارشتان را انجام دهید همینطور جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با این شماره تماس حاصل فرمایید. 09123277999

Scroll to Top