طراحی و ساخت میز جلو مبلی چوب و رزین

طراحی و ساخت میز جلو مبلی چوب و رزین

طراحی و ساخت میز جلو مبلی چوب و رزین

از فروشگاه ما حضوری خرید کنید انواع میز جلو مبلی چوبی روستیک ، شیک و لاکچری ، مدرن ، در طول و ابعاد و عرض دلخواه هم ساخته می شود ، با قیمت مناسب، فروش آنلاین هم داریم ، سفارش با پایه استیل ، آهن و فلز و صفحه با ترکیب رزین هم انجام میشود 2024 – 2025 – 2026

عناصر دکوراسیونی که با چوب ساخته می شود برای ایجاد جلوه ای مدرن در چیدمان منزل بسیار موثر است.

چوب با رنگ های گرما بخش، محفلی گرم، صمیمی و عاشقانه در دکوراسیون منزل تان ایجاد خواهد کرد.

اسنفاده از متریال های طبیعی مانند چوب های گردو، راش، بلوط، افرا و ممرز در طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن و ست مبلمان منزل و دفاتر کار تجاری و بازرگانی بسیار مورد توجه است.

امروزه در صنعت دکوراسیون داخلی دیزاین مدرن تر و شیک تری از میز های جلو مبلی با ترکیب چوب و رزین اپوکسی طراحی و تولید می شود.

طرح های خاص و منحصر به فردی از میز های جلو مبلی چوب و رزین را می توان تولید کرد؛ طرح های ریور یا رودخانه ای، برکه آب، سواحل اقیانوس، موج های دریا و آبشار از پرطرفدار ترین این طرح هاست.

رنگ های زیبا و متنوع رزین اپوکسی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با رنگ مبلمان چرمی، چستر و راحتی منزل تان ست کنید.

جهت طراحی، اجرا، ساخت سفارشی جدید ترین مدل های میز جلو مبلی چوب و رزین با پایه های فلزی، استیلی و یا کرومی به آدرس 3 گالری و نمایشگاه دائمی روستیک ایران در تهران – سعادت آباد حضوری مراجعه فرمایید.

برای خرید حضوری میز جلو مبلی و عسلی چوبی و بازدید از مدل های بیشتر با این شماره تماس حاصل فرمایید. 09123277999

Scroll to Top