فروش بهترین مدل های کنسول روستیک

فروش بهترین مدل های کنسول روستیک

گاهی اوقات شما فقط به یک میز کوچک نیاز دارید تا بی سر و صدا کنار دیوار بایستید. میزهای کنسول دقیقاً همان عملکرد را انجام می دهند و فضایی برای قرار دادن وسایل ضروری و یا تزئینی در اختیارتان قرار می دهند.

با استفاده از یک میز کنسول چوبی، دکوراسیونی جذاب را در ورودی و اتاق نشیمن بوجود بیاورید که با الهام از سبک روستیک ایجاد شده است. با قرار دادن وسایل تزئینی در قفسه های آن و قرار دادن عکس های خانوادگی، شمعدان ها، گلدان ها یا سایر وسایل حس بی نظیری به فضا ببخشید. این میز کنسول مدرن روستیک، چه در اتاق نشیمن و چه در ورودی قرار گیرد، می تواند مرکز توجه هر فضایی باشد.

کجا می توانید میزهای کنسول را قرار دهید؟ این میزها در راهروها، اتاق های غذاخوری و نشیمن به زیبایی کار می کنند.
میزهای کنسول و مبل چگونه طراحی می شوند؟ این میزها به طور سنتی طول بیشتری نسبت به عرض دارند. این میزها گاها دارای قفسه هایی برای قرار دادن وسایل هستند. برخی از طرح ها همچنین دارای کشوهایی هستند که برای نگهداری دفترچه یادداشت یا اسناد مهم بسیار مناسب است.

از میز کنسول همچنین می توانید در زیر تلویزیون دیواری خود به عنوان مرکز چند رسانه ای برای نگه داشتن کنسول بازی یا پخش کننده DVD خود استفاده کنید. اگر حمام بزرگ دارید، از میز کنسول برای نگهداری آینه و لوازم آرایشی استفاده کنید.

مدل های مختلف میز کنسول روستیک در تصاویر زیر به نمایش گذاشته شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فروش بهترین مدل های کنسول روستیک و بازدید از فروشگاه با ما تماس بگیرید.

Scroll to Top