خرید میز کنسول چوبی در نیاوران

خرید میز کنسول چوبی در نیاوران

در باره میز کنسول چه می دانیم؟ آنها بسیار متنوع هستند و در انواع فوق العاده زیبا با جنس های متفاوت ساخته می شوند.

میزهای کنسول که برای اولین بار در قرن 17 در فرانسه به عنوان یک طرح مستطیل شکل که توسط براکت های دیواری پشتیبانی می شد معرفی شد، سپس تکامل یافته است و امروزه به شکل های مختلف ساخته می شود. قسمت بالای کنسول ها پهن و کم عمق است و معمولاً مربع یا مستطیل هستند.

میزهای کنسول به دلیل زیبایی بی نظیرشان  برای فضاهای باریک مانند ورودی ها و راهروها مناسب است. آنها می توانند به عنوان میز دکوری با کمدهای کاربردی و یا میز شکیل و ساده چوبی زیبا کار کنند. همچنین می توانید یک کنسول را در پشت مبل قرار دهید و روی آن را با نورپردازی یا سایر قطعات تزئینی زیبا کنید.

راهنمایی و ترفندهای خرید برای استفاده از یک کنسول همه کاره

یک میز کنسول خوب باید بیشتر با دکوراسیون اتاق شما مطابقت داشته باشد تا بر آن غالب باشد. همچنین باید حداکثر ارتفاع میز را در نظر بگیرید. میز شما نباید بلندتر از لبه پنجره باشد.

اگر تصمیم دارید وسایلی را در میز کنسول خود جای دهید باید میزهای کنسول کشودار یا انواع دارای کمد آن را انتخاب نمایید تا علاوه بر زیبایی، از کاربردی بودن آن نیز لذت ببرید.

وسایلی را که قرار است بر روی میز قرار دهید را در نظر بگیرید مثل آینه یا شمعدانی های زیبا و با در نظر گرفتن همه این موارد

در مورد موقعیت میز فکر کنید: اگر بخواهید میز کنسول خود را در ورودی خود قرار دهید، باید ابعاد و فضا را بررسی کنید

توجه داشته باشید که میزهای نیم دایره شکل نسبت به میزهای مستطیلی یا مربعی فضای کمتری را اشغال می کنند. اگر به فضای بیشتری در راهروی باریک احتیاج دارید ، میز کنسول به شکل گرد برای شما مناسب است.

برای آشنایی بیشتر با انواع میزهای کنسول چوبی، تصاویر زیر را مشاهده نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و بازدید از فروشگاه با ما تماس بگیرید.

Scroll to Top