مدل های کنسول و دراور چوبی مدرن|روستیک

مدل های کنسول و دراور چوبی مدرن|روستیک

یکی از پرطرفدارترین انواع میزها، میز کنسول و دراور چوبی است که در سبک های مختلفی از جمله روستیک، مدرن و کلاسیک ساخته می شود.

میزهای کنسول و دراور امروزه به یکی از اجزای جدایی ناپذیر دکوراسیون منزل به شمار می آیند. این میزها در طرح های مختلفی ساخته می شوند که باعث افزایش زیبایی دکور منزل می شوند.

چوب عنصری است که نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. میزهایی که با چوب ساخته می شوند علاوه بر کیفیت و دوام از زیبایی خاصی برخوردارند و جلوه ی متفاوت و خاصی به منزل شما می دهند.

انواع مختلفی از کنسول و دراور چوبی به سبک روستیک و مدرن در بازار موجود است که در سایزهای و ابعاد مختلف ساخته می شود. بنابراین باید با در نظر گرفتن فضایی که در اختیار دارید و سبک سایر وسایل منزل مناسب ترین نوع را برای منزل خود انتخاب نمایید.

ممکن است شما علاوه بر جنبه تزئینی بخواهید وسایلی را در میز کنسول خود جای دهید بنابرابن باید توجه کنید که میزی را انتخاب نمایید که دارای کشو یا کمد بوده و بتوان وسایل ضروری مد نظرتان را در آن جای داد.

بنابراین دراورها و میزهای کنسول علاوه بر نقشی که در زیبایی دکوراسیون داخلی منازل دارند کاربردهای دیگری از جمله نظم بخشیدن به فضا از طریق قرار دادن وسایل ضروری در خود را نیز دارند.

انواع مختلف دراور و کنسول چوبی روستیک و مدرن را در تصاویر زیر مشاهده فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و بازدید از فروشگاه با ما تماس بگیرید.

Scroll to Top