اجرای کانتر بار| طراحی و ساخت سفارشی کانتر بار

اجرای کانتر بار| طراحی و ساخت سفارشی کانتر بار

وقتی صحبت از میز بار می شود همه ما به یاد کافه می افتیم و میزی چیده شده با انواع و اقسام نوشیدنی های خنک در ذهنمان مجسم می شود.

اما امروزه در بسیاری از خانه ها استفاده از کانتر بار رایج شده است. می توان گفت تقریبا تمام خانه های لوکس از کانتربار برای زیباسازی دکوراسیون داخلی و همچنین پذیرایی از میهمانان استفاده می کنند.

کانتر بارها در طرح ها و اندازه های مختلف و معمولا از جنس چوب ساخته می شوند. در این بین کانتر بارهایی که از چوب طبیعی و یا ترکیب چوب و فلز ساخته می شوند جذابیت بیشتری دارند.

نکته مهم در استفاده از کانتر بار چوبی این است که ما می توانیم تمامی نوشیدنی های مورد نیار در میهمانی ها را برای پذیرایی بر روی آن بچینیم و میز بار را در هر کجای منزل قرار دهیم هیچ محدودیتی برای قرار دادن کانتر بار در نقطه ای خاص وجود ندارد. برای مثال می توان کانتر بار را در اتاق نشیمن، پذیرایی، آشپزخانه قرار داد.

در انتخاب کانتر بار باید به دکوراسیون منزلمان دقت کنیم تا میزی را انتخاب کنیم که با دکوراسیون داخلی منزل مان همخوانی داشته باشد.

خانه هایی که از سبک زیبای روستیک در دکوراسیون داخلی خود استفاده می کنند انتخاب های جذاب تری برای طراحی و ساخت سفارشی کانتر بار از جنس چوب طبیعی دارند.

در تصاویر زیر نمونه هایی از اجرای کانتر بار به سبک روستیک را ملاحظه می فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و بازدید از فروشگاه با ما تماس بگیرید.

Scroll to Top