استفاده از تنه درخت در دکوراسیون منزل

استفاده از تنه درخت در دکوراسیون منزل

استفاده از تنه درخت در دکوراسیون منزل برای افرادی که علاقه مند به محیطی صمیمی و راحت هستند مناسب است.

استفاده خلاقانه و جذاب از عناصر طبیعی مانند چوب، تنه و شاخه ی درختان برای درست کردن اجسام دست ساز منزل و تبدیل منزل شما به یک خانه به سبک روستیک کمک می کند و با این کار می توانید طبیعت را به داخل خانه بکشانید .

فضایی که به سبک روستایی آراسته می شود هویتی پرقدرت و اصالتی عمیق دارد.

این سبک در غرب دو زیر شاخه ی اصلی دارد: سبک روستایی آمریکایی و سبک روستایی اروپایی که خود به سبک روستایی فرانسوی، انگلیسی و آلمانی تقسیم می شود.

در واقع چون این سبک پیشینه بسیار دارد، مردم هر منطقه، فرهنگ و آداب خود را به آن افزوده اند که همین کار باعث تفکیک آنها از یکدیگر شده است.

رنگ هایی که در سبک روستایی استفاده می شوند، معمولا رنگ های گرم شامل تنالیته های رنگ کرم، قهوه ای و رنگ هایی هستند که در طبیعت به وفور یافت می شوند.

سبک روستایی فرانسوی

در سبک روستایی فرانسوی، رنگ سفید خالص نیز استفاده فراوان دارد. طرح ها پیچیدگی خاصی ندارد و معمولا شکل های هندسی، طرح های اسلیمی، نقوشی از گل ها و گیاهان و چهارخانه های ریز و درشت در این سبک استفاده می شوند. نقاشی های دستی،پارچه های روستایی، قالیچه های دستبافت، حصیر و سبد را می توان در این سبک به کار گرفت.

سبک روستایی انگلیسی

در سبک روستایی انگلیسی، از نقوش گل ها، مبلمانی حجیم با روکش های چین دار، کوسن های قلاب بافی شده و ظرف های چینی عتیقه استفاده می شود.

سبک روستایی آلمانی

در سبک روستایی آلمانی نیز، استفاده از الوارهای چوبی در سقف، پوشش دیوار با چوب، لوازم و مبلمان چوبی با رویه هایی از پارچه های ضخیم، صندلی های گهواره ای و چهل تکه های دست دوزی شده متداول است.

جهت دیدن و گرفتن مشاوره می توانید حضوری به دو فروشگاه ما در سعادت آباد تهران مراجعه نمایید.

 

Scroll to Top