بازسازی منزل| کلوزت روم

بازسازی منزل| کلوزت روم

کلوزت روم یا واکینگ کلوزت از جمله فضاهای جدیدی است که در هنگام بازسازی منزل ممکن است بنا به درخواست شما اضافه شود کلوزت روم برای قرار دادن انواع لباس، کیف، کفش و اکسسوری های شما در منزل استفاده می شود. در واقع فضای جذابی است که در خانه های لوکس، ویلاهای لاکچری مورد توجه قرار می گیرد کلوزت روم در خانه های بزرگ به عنوان یک اتاق مجزا ساخته می شود اما در منازلی که متراژ پایین تری دارند در حد کمد دیواری است. در بازسازی منزل| کلوزت روم می توان با استفاده از رنگ های روشن، آینه قدی و استفاده از شلف و کمد دیواری زیبا، فضایی کاربردی و عین حال زیبا بوجود آورد.

تصاویر زیر چند نمونه از کلوزت روم منازل را نمایش می دهد.

یا توجه به اینکه نقشه های قدیمی فاقد فضای کلوزت روم هستند. در طرح بازسازی منزل، ایده‌های جالب و خلاقانه ای وجود دارد که با استفاده از آن می توان کلوزت روم را به بهترین شکل ممکن طراحی و اجرا کرد. ما در مجموعه روستیک با همکاری مهندسین حرفه ای و متخصص در زمینه بازسازی منازل به شما در ایجاد یک هویت جدید کمک خواهیم کرد.

اگر تصمیم به بازسازی منزل دارید و یا خانه جدیدی خریداری کرده اید که مطابق سلیقه و میل شما نیست ما در مجموعه روستیک خانه ای زیباتر و با سلیقه خودتان به شما تحویل خواهیم داد.

شماره تماس مستقیم: 09123277999

Scroll to Top