تبدیل اتاق به کتابخانه

تبدیل اتاق به کتابخانه

آیا شما عاشق کتاب هستید؟ آیا دوست دارید که کتابخانه ای زیبا برای خود داشته باشید؟ ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم چه در یک آپارتمان کوچک زندگی می کنید و چه در یک خانه چند خوابه زندگی می کنید، با کمی برنامه ریزی می توانید فضای مطالعه ای را که همیشه می خواستید، بدست آورید. در ادامه راه های تبدیل اتاق به کتابخانه را برای شما توضیح داده ایم. برای ایجاد یک کتابخانه مناسب باید ابتدا مراحل زیر را در نظر بگیرید

مرحله 1: نقطه مناسب کتابخانه خود را پیدا کنید
مرحله 2: سبک اتاق کتابخانه خود را تعیین کنید
مرحله 3: ملزومات مبلمان کتابخانه را اضافه کنید
مرحله 4: کتابخانه خانه خود را تزئین و سازماندهی کنید

مکان مناسب کتابخانه خود را پیدا کنید.
برای تبدیل اتاق به کتابخانه، شما می توانید فضای مورد نظر خود را انتخاب کنید و فضای کافی برای قرار دادن صندلی، نیمکت یا مبل دنج در نظر بگیرید تا بتوانید از خواندن کتاب لذت ببرید در ادامه چند ایده عالی برای کتابخانه آورده شده است!

ایجاد کتابخانه خانگی در اتاق نشیمن:

یکی از بهترین گزینه ها ایجاد کتابخانه خانگی در اتاق نشیمن است. زیرا شما صندلی راحت، برای مطالعه در دسترس خواهید داشت، بنابراین مجبور به خرید کاناپه یا صندلی نخواهید شد و افزودن قفسه های کتاب در امتداد دیوارها یا در صورت امکان ساختن آنها در دیوارها باعث می شود به خوبی از فضای اتاق های بزرگ و کوچک استفاده شود.

ایجاد کتابخانه در گوشه ای دنج کنار پنجره یا زیر پله:

آیا شما گوشه ای دنج در کنار پنجره یا زیر پله ها دارید؟ آن را به یک کتابخانه خانگی کوچک تبدیل کنید! ساختن صندلی نیمکت و کتابخانه در این فضاها آسان است. حتی یک کمد را می توان به یک مکان مطالعه زیبا تبدیل کرد!

اتاق زیر شیروانی

چرا به جای انبار کردن وسایل اضافی و قرار دادن جعبه های خالی در فضای اتاق زیر شیروانی، یک فضای مطالعه مرسوم و مد روز تنظیم نکنید؟ فقط مطمئن شوید که اتاق زیر شیروانی شما از مهار بندی مناسبی برای تحمل وزن قفسه های کتاب برخوردار باشد.

اتاق پنهان

داشتن یک کتابخانه مخفی آرزوی هر دوستدار کتاب است! زیرا مکانی آرام و مناسب برای فرار دادن و خواندن کتاب است. کمد دیواری یا گوشه ای از خانه خود دارید که مورد استفاده قرار نگرفته، آن را به یک اتاق مخفی برای کتابخانه شخصی خود تبدیل کنید.

هنگامی که مکان مناسب کتاب های خود را انتخاب کردید، وقت آن است که به نحوه طراحی اتاق مطالعه خود فکر کنید! در نظر بگیرید که چه طرحی را می پسندید در زیر برخی ایده های کتابخانه خانگی آورده شده است تا به شما کمک کند بفهمید کدام سبک طراحی مناسب شماست!

کلاسیک

سبک کتابخانه خانگی کلاسیک با تعداد زیادی عکس چوبی

طرح سنتی

چوب عنصر اصلی در اتاق است که همراه با مبلمان چرمی یا مخملی و فرشهای بزرگ است. این مکانی است که انتظار دارید پدربزرگتان هنگام خواندن کتاب نشسته و برای کشیدن لوله تنباکو خود نشسته باشد.

افسانه ای

کتابخانه خانگی به سبک افسانه ای با ویولن سل در عکس گوشه اتاق. اگر می خواهید الهام خود را از افسانه ها بگیرید. سفید، طلایی و صورتی رنگ اصلی این ایده طراحی کتابخانه است.

کتابخانه خانگی مینیمالیستی

یک اتاق بهم ریخته می تواند شما را از خواندن منحرف کند. با طراحی مینیمالیستی، از دیوارها و مبلمان گرفته تا مجموعه کتاب هایتان کاملاً ساده خواهد بود.

شما می توانید کتابخانه مورد نظرتان را با سلیقه خودتان سفارش دهید و یا با هماهنگی قبلی از فروشگاه ما در سعادت آباد دیدن فرمائید. هدف روستیک ارائه بهترین محصولات با بهترین متریال و رضایت مندی مشتریان عزیز می باشد.

شماره تماس مستقیم: 0912327799

Scroll to Top