تیبل بار | میز بار

تیبل بار | میز بار

یکی از روش های زیبا سازی ویلاها و خانه های لوکس استفاده از تیبل بار شیک و مناسب آن فضا است. میزهای بار علاوه بر اینکه به عنوان یک دکوراسیون زیبا در منازل استفاده می شود، می توان از نوع قابل حمل آن ها برای پذرایی و جابجایی مواد غذایی استفاده نمود. از میزهای بار در مکان های مختلفی از جمله کافی شاپ ها، رستوران ها و تالارهای پذیرایی استفاده می شود. تیبل بار در سایز ها و مدل های مختلفی ساخته می شود و با توجه به مکان مورد استفاده می توانید مدل های مناسب با محیط مورد نظرتان را انتخاب کنید.

کاربردهای تیبل بار | میز بار

علاوه بر زیبا سازی منزل با قرار دادن یک میز بار چوبی روستیک شما می توانید برای پذیرایی، سرو و یا جمل انواع غذا و نوشیدنی از میز بار استفاده کنید، نوع چرخدار آن در حمل مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین برای تزیین قسمت ورودی منزل از یک میز بار چوبی شیک استفاده کنید.

شرکت ما با استفاده از بهترین چوب های گردو، راش و بلوط میز بار مورد نظرتان را با کیفیت مناسب و طرح ایده آل خودتان به شما ارائه می کند. شما می توانید از از انواع تیبل بار قفسه دار، تیبل بار چرخدار، میز بار کابینت دار و میز بار شیک و کلاسیک ما در شعبه اصلی برند روستیک در سعادت آباد دیدن فرمائید.

شماره تماس مستقیم با مجموعه روستیک ایران 09123277999

Scroll to Top