جدیدترین مدل آشپزخانه به سبک روستیک

جدیدترین مدل آشپزخانه به سبک روستیک

برای طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه به سبک روستیک لازم نیست در روستا یا کوهستان زندگی کنید. شما فقط باید چند عنصر اساسی طبیعی مانند چوب، سنگ و یک پالت به رنگ خنثی را وارد آشپزخانه کنید. استفاده از چوب و رنگ های گرم در آشپزخانه سبب ایجاد فضای گرم و صمیمی می شود.

اگر عاشق زیبایی طبیعت و فضاهای طبیعی هستید به کمک یک طراح دکوراسیون داخلی و یا بدون طراح و فقط با دانستن مطالبی که در ادامه بیان می شود، می توانید آشپزخانه روستیک مورد علاقه خود را داشته باشید.

در تصاویر زیر جدیدترین مدل آشپزخانه به سبک روستیک با ترکیب رنگ های گرم و بافت های چوبی و دنج می بینید که الهام گرفته از طبیعت، کوه ها، فضاهای طبیعی می باشند.
کف چوبی قهوه ای بزرگ که یادآور کوه ها بوده، سقف های چوبی، کمدهای چوبی زیر سینک ، کابینت های چوبی و قرار دادن صندلی های چوبی روستیک آن را تبدیل به آشپزخانه ای زیبا به سبک روستیک می کند.

می توانید در آشپزخانه خود از یک میز پیشخوان چوبی با ترکیب سنگ گرانیت و مرمر استفاده کنید و روی آن را اکسسوری های چوبی یا سنگی قرار دهید. همچنین می توانید در گوشه ای از آشپزخانه میز بار و یا ست میز و صندلی روستیک مورد علاقه خود را قرار دهید، برای این منظور می توانید از میز هایی که ترکیب چوب و رزین هستند نیز استفاده نمایید تا جلوه مدرن تری به آشپزخانه روستیک شما بدهد. تصاویر ست میز ناهارخوری ترکیب چوب و رزین را در ادامه مشاهده فرمایید.

در آخر با یک نورپردازی زیبا، دکور آشپزخانه تان را تکمیل کنید می توانید از لامپ هایی با قاب های چوبی استفاده نمایید و یا از هالوژن هایی در بالای گاز و یا چهار گوشه آشپزخانه استفاده کنید تا جدیدترین مدل آشپزخانه به سبک روستیک را داشته باشید.

با ما تماس بگیرید.

Scroll to Top