جدیدترین مدل های میز ناهار خوری چوبی| ست 10 نفره| 12 نفره

جدیدترین مدل های میز ناهار خوری چوبی| ست 10 نفره| 12 نفره

یکی از المان های اصلی اتاق غذا خوری میز ناهار خوری است که تاثیر زیادی در زیبایی و راحتی هنگام صرف غذا خواهد داشت و در واقع نقطه کانونی در دکوراسیون خانه به شمار می رود.

هماهنطور که می دانید میزهای چوبی دارای استحکام بیشتری نسبت به ام دی اف هستند. علاوه بر آن استفاده از میزهای ساخته شده با چوب طبیعی به سبک روستیک باعث ایجاد خاص ترین و زیباترین دکور در منزلتان خواهد شد.

نکته های مهمی در انتخاب میز ناهارخوری موثر خواهند بود: از جمله در نظر گرفتن فضای موجود برای قرار گیری میز ناهار خوری، سبک معماری خانه، جنس و طرح میز ناهار خوری

همه ما به دنبال لذت بردن از صرف غذا هنگام نشستن دور میز ناهارخوری هستیم. پس باید انتخابمان به گونه ای باشد که از این نکته غافل نشویم. مهم ترین چیزی که در هنگام خرید میز ناهار خوری مورد توجه ما قرار می گیرد جنس میز است. به علت تمایل باطنی همه ما به طبیعت و عناصر طبیعی استفاده از میزهای چوبی باعث ایجاد حس آرامش و صمیمیت در هنگام صرف غذا می شود.

در بین سبک ها، سبک زیبای روستیک یک انتخاب خاص برای افراد خاص پسند و زیبا پسند است. در این سبک از چوب درخت های گردو، راش و بلوط برای ساخت میز استفاده می شود که تمامی آن ها با برش طبیعی و نزدیک ترین حالت به طبیعت ساخته می شوند.

ابعاد مختلفی برای میز ناهار خوری چوبی وجود دارد برای مثال خانواده های 8 تا 10 نفره و یا خانواده های کم جمعیتی که خانه شلوغ و پر میهمانی دارند، میز ناهار خوری چوبی ست 10 نفره یا 12 نفره را انتخاب می کنند.

جدیدترین مدل های میز ناهار خوری چوبی| ست 10 نفره| 12 نفره را در تصاویر زیر ببینید.

براس کسب اطلاعات بیشتر و بازدید از فروشگاه با ما تماس بگیرید.

Scroll to Top