خاص ترین قفسه های ترکیب چوب و فلز مدرن

خاص ترین قفسه های ترکیب چوب و فلز

خاص ترین قفسه های ترکیب چوب و فلز

چرا قفسه های چوب و فلز؟

اگر به چیز خاصی علاقه دارید و کلکسیونی از آن را جمع آوری کردید ولی جای خاصی برای قرار دادن آن در نظر ندارید ،قفسه های چوب و فلز انتخاب بسیار خوبی است برای به نمایش گذاشتن مورد علاقه هایتان.

اگر آن دسته از افرادی هستید که به منظم بودن خیلی اهمیت میدهید، با نصب قفسه های چوب و فلز نظم خاصی در محیط خانه ایجاد میکنید و از نظم و ترتیب در فضای خانه لذت خواهید برد.

اگر به دکوراسیون جاهایی مثل کنج ها و گوشه های خانه و زیر پله ها اهمیت میدهید ولی فکری برای آن ندارید، قفسه ها به خوبی در هر مکانی با هر اندازه ای نصب میشوند و شکل و شمایل زیبایی به فضا میدهند.

دیوار هایی که خالی هستند و دوست دارید از آن حالت بی روح و سادگی خارج شوند، قفسه های ترکیبی چوب و فلز با رنگ ها و مدل های متنوع  انتخابی هوشمندانه و مناسب ست.

برای جاهایی که ستون بلندی دارند و میخواهید ستون کمتر به چشم بیاید با کمی خلاقیت و با نصب قفسه در آن جا میتوانید حواس بیننده را از ستون خارج و به قفسه ها جلب کنید.

برای مرتب کردن پرونده ها و پوشه ها در محیط کار میتوانید از قفسه های چوب و فلز استفاده کنید  و علاوه بر منظم کردن ، جلوه ای لاکچری در  محیط کار ایجاد کنید.

قفسه های چوب و فلز به فضا معنا میدهند . برای چیدمان داخل قفسه ها میتوانید از گیاه سبز ، قاب عکس و دکوری های زیا استفاده کنید.

نور پردازی درون این  قفسه ها تکمیل کننده ی جلوه ی آن است و تلفیق قفسه های چوب و فلز با نور پردازی جلوه ای خیره کننده به آن ها میدهد.

کارایی قفسه ها مختلف است و انواع مختلفی دارند.

قفسه های چوبی کتاب که مخصوص قرار دادن کتاب است و هم در اتاق نشیمن ، محیط کار و در اتاق خواب استفاده میشوند. با قرار دادن کتاب های مورد علاقه خود درون قفسه های چوب و فلز کتاب، همیشه آن ها را به صورت منظم و در دسترس در نزدیک خود داشته باشید.

قفسه های چوب و فلز لباس که برای سامان دادن به لباس ها و کیف و کفش به کار میروند و خود یک مطب جداگانه است که با جزئیات در باره ی آن خواهیم نوشت.

قفسه های چوبی دکوری که برای قرار دادن ظروف تزئینی در اتاق نشیمن به کار میروند و نمای زیبایی به محیط میدهند و نگاه هر بیننده را در هنگام ورود به خانه ی شما به سمت خود میکشانند.

قفسه های چوب و فلز میز تلویزیون که تکمیل کننده ی میز تی وی چوبی هستند و زیبایی فضا را دو چندان میکند.

قفسه های آشپز خانه ی چوبی که برای مرتب کردن ظروف آشپز خانه از آن استفاده میشوند.

شما میتوانید در روستیک ایران از  قفسه موجود دیدن کرده و قفسه ی چوب و فلز مورد نظر خورد را با رنگ انتخابی و ابعاد و اندازه مشخص سفارش دهید.

جهت سفارش قفسه ی مورد نظر خود و گرفتن مشاوره به 3 شعبه ی روستیک ایران در تهران_سعادت آباد مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 09123277999 تماس حاصل نمایید.

Scroll to Top