خرید بروز ترین مدل های میز ناهار خوری چوبی روستیک

خرید بروز ترین مدل های میز ناهار خوری چوبی روستیک

خرید بروز ترین مدل های میز ناهار خوری چوبی روستیک

همانطور که میدانید امروزه میز های ناهار خوری در هر خانه ای وجود دارد و علاوه بر کاربردش تاثیر بسیاری در دکراسیون داخلی خانه دارد.

تنوع در جنس میز ناهار خوری و همچنین ابعاد و اندازه ی آن ، انتخاب را کمی سخت کرده است. اما شما میتوانید با  توجه به روحیات و همچنین سلیقه ی خودتون و توجه به مدل هایی که امروزه ترند شده اند میز ناهار خوری مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اگر دوست دارید طبیعت رو به خانه بیاورید و در عین حال طرفدار سبک مدرن نیز هستید، سبک روستیک انتخابی عالی است.

میز های ناهار خوری چوبی به سبک روستیک که در ابعاد و اندازه های مختلفی ساخته میشود ، امروزه جای خود را در خانه های مدرن باز کرده و بسیار پر طرفدار است .

تلفیق سبک مدرن امروزی با میز ناهار خوری چوبی به سبک روستیک ، خارق العاده میشود.

شیار ها و خطوط زیبا و طبیعی روی سطح چوب با رنگ های گرم و طبیعی چوب، گرما و صمیمیت را به خانه ی زیبای شما منتقل میکنند.

میز ناهار خوری چوبی از جنس چوب افرا ، بلوط ، راش و گردو میباشد که استحکام و دوام بالایی دارند .

از گذشته تا کنون میز های ناهار خوری چوبی، به علت مقاومت و دوام بالایی که  داشته و در هر سبک خانه ای که بوده است زیبایی فضا را دو چندان کرده است.

پایه های میز ناهار خوی چوبی هم به صورت چوبی و هم فلزی ساخته میشوند.

فلز به کار برده شده در پایه های فلزی از جنس: کروم ، استیل، آهن با رنگ های کوره ای( الکترواستاتیک) مشابه لعاب ظروف آلمانی است.

انتخاب صندلی میز ناهار خوری چوبی نیز بسیار مهم است؛ زیرا شما 3 وعده در روز بر روی صندلی میز ناهار خوری برای صرف غذا مینشینید و به همین علت علاوه بر زیبایی باید به هنگام نشستن احساس خوبی داشته باشید.

فضایی که میز ناهار خوری چوبی را در آنجا قرار میدهید و همچنین چیدمان اطرف آن اهمیت دارد. زیرا شما از میهمانانتان در آنجا پذیرایی میکنید و ذوق و سلیقه ی خود را برای انتخاب وسایل و چیدمانی زیبا به نمایش میگذارید.

بهت است در قسمت پر رفت و آمد منزل میز ناهار خوری را قرار ندهید.

برای اینکه فضای ناهار خوری شما زیبا باشد لازم است در انتخاب میز، اندازه صندلی ، رنگ میز و چیدمان روی آن دقت کنید.

بهتر است رنگ چوب میز ناهار خوری چوبی با سایر عناصر چوبی خانه را همرنگ انتخاب کنید این کار نشان میدهد مثل یک دکوراتور حرفه ای عمل کرده اید .

انتخاب رنگ صندلی میز ناهار خوری نیز  با کمی خلاقیت انتخاب مناسبی خواهد بود .  میتوانید با توجه به رنگ پارچه ی مبلماان، پرده و رنگ های خاص به کار برده شده در محیط خانه برای انتخاب رنگ صندلی ایده بگیرید .

برای مثال ترکیب رنگ قهوه ای و سبز خیلی جذاب است و زیبایی خیره کننده ای به محیط خانه میدهد و میتوانید صندلی میز ناهار خوری چوبی را سبز رنگ انتخاب کنید.

در روستیک ایران مدل های متنوعی از میز ناهار خوری چوبی موجود است و شما میتوانید برای خرید حضوری از فروشگاه روستیک ایران در تهران دیدن کنید. جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09123277999 تماس حاصل نمایید.

Scroll to Top