خرید بهترین جنس میز ناهار خوری از چوب

خرید بهترین جنس میز ناهار خوری از چوب

خرید بهترین جنس میز ناهار خوری از چوب

میز های ناهار خوری چوبی امروزه در جنس و ابعاد مختلف ساخته شده و در خانه های زیبا با هر سبکی استفاده میشوند .

میز های ناهار خوری چوبی هیچگاه قدیمی نمیشوند و همیشه روی مد هستند و از گذشته تا کنون در بسیاری از خانه ها بوده اند، از این رو خیلی طرفدار دارد.

میز های ناهار خوری از جنس چوب های گردو، راش، افرا و بلوط هستند که هر کدام زیبایی و منحصر به فرد  ویژگی خاص خود را دارند.

برای مثال میز های ناهار خوری ساخته شده از جنس  چوب گردو که طرح ها و نقش و نگار های خیره کننده و زیبا و طبیعی روی سطح چوب دارند و همچنین از دوام بالایی برخوردارند .

چوب افرا نیز کم ورزن است و جزو چوب های با دوام بالا و مقاوم در برابر ضربه های ناگهانی است عمر بسیار بالایی دارد.

در چوب بلوط نیز رگه های بسیار زیبا و خاص وجود دارد و رنگ های زیادی دارد با استقامت بسیار بالا .

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده میکنید میز های ناهار خوری از جنس چوب در زندگی های مدرن و امروزی،  حس برقراری ارتباط با طبیعت و حس آرامش را در خانه به وجود می آورند.

میز های ناهار خوری از جنس چوب با رنگ های گرم و طبیعی که دارند ، به فضای خانه صفا و صمیمیت میبخشند . در هر وعده ی غذایی با چیدن غذاهای لذیذ و رنگارنگ، زیبایی میز های ناهار خوری چوبی خود  را دو چندان کرده و از نشستن در کنار خانواده و دوستان خود لذت ببرید.

با قرار دادن گل های رنگارنگ و یا ظرفی زیبا جلوه ی میز ناهار خوری را بیشتر کنید و  عصر را با نشستن در آنجا و خوردن قهوه سپری کنید.

میز های ناهار خوری چوبی در اشکال هندسی و ابعاد مختلفی ساخته میشوند و شما باید بر اساس تعداد نفرات و فضایی که در اختیار دارید میز مور نظر خود را انتخاب کنید.

میتوانید رنگ چوب میز ناهار خوری چوبی را با توجه به سایر عناصر چوبی خانه ی زیبای خود و همچنین با توجه به کفپوش انتخاب کنید و هارمونی رنگ زیبایی در منزل خود، خلق نمایید.

همچنین رنگ صندلی میز ناهار خوری چوبی را میتوانید همرنگ با پرده و یا پارچه ی مبلمان انتخاب کرده و با کمی خلاقیت دکوراسیون و چیدمانی زیبا و خیره کننده داشته باشید.

امروزه پایه های فلزی و ضربدری میز ناهار خوری چوبی خیلی طرفدار دارد و لاکچری است؛ همچنین مقاومت بسیار بالایی دارد.

 

در روستیک ایران خاص ترین مدل های میز ناهار خوری چوبی در اندازه ها و رنگ های مختلف وجود دارد و شما میتوانید برای خرید حضوری و همچنین سفارشی سازی محصول مورد نظر خود به 3 فروشگاه روستیک ابران در تهران_سعادت آباد مراجعه کنید.

برای خرید بهترین جنس میز ناهار خوری از چوب با شماره تلفن 09123277999 تماس حاصل نماید.

Scroll to Top