خرید بهترین مدل قفسه های چوب و فلز دکوری

خرید بهترین مدل قفسه های چوب و فلز دکوری

جهت خرید بهترین مدل قفسه های چوب و فلز دکوری با بهترین مواد و متریال، در اتاق نشیمن و یا سایر قسمت های منزل خود میتوانید از 3 فروشگاه روستیک ایران دیدن کنید.

تصاویر زیر نمونه هایی از جدیدترین قفسه های چوب و فلز هستند.

قفسه های چوب و فلز دکوری که در جاهای مختلف خانه میشود نصب کرد، شکل و شمایل زیبایی به محیط خانه میدهند و در دکوراسیون و چیدمان منازل ، نقش مهمی دارند.

وجود قفسه هایی از جنس چوب طبیعی در محیط خانه و رنگ های گرم و زیبای چوب طبیعی ، زیبایی خانه شما را دو چندان میکند.

طرح ها و نقش های زیبای روی سطح چوب با گره های طبیعی و زیبای روی سطح چوب با چیدمان مدرن امروزی، ترکیبی بسیار زیبا و هوشمندانه میباشد.

قفسه های چوب و فلز برای مصارف مختلفی استفاده میشوند که شامل: قفسه های چوب و فلز برای آشپزخانه، قفسه های مخصوص کتاب، قفسه های چوب و فلز برای میز تی وی، قفسه هایی مخصوص محیط کار و قفسه های دکوری

قفسه های چوب و فلز در ابعاد و اندازه های مختلفی ساخته میشود . شما میتوانید در روستیک ایران قفسه مورد نظر خود را با جنس و ابعاد مورد نظر خود سفارش دهید و با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.

رنگ چوب قفسه های چوب و فلز هم به صورت روشن و هم تیره میباشد. چون ققسه ها قسمت تقریبا زیادی از فضای دیوار راپر میکنند پس رنگ چوب قفسه ها بهتر است با سایر عناصر چوبی خانه مثل میز ناهارخوری چوبی، مبلمان میز تی وی چوبی و میز جلو مبلی چوبی ست باشد تا هارمونی زیبایی ایجاد شود.

اگر کلکسیونی از وسایلی که به آن علاقه مند هستید را دارید، میتوانید داخل قفسه های چوب وفلز دکوری آن را قرار دهید واز تماشای آن در اتاق نشیمن لذت ببرید.

ارتفاع هر قفسه در قفسه های چوب و فلز بر حسب نیاز هر شخص، متفاوت میباشد. شما باید با توجه ظروف و دکوری هایی که میخواهید داخل قفسه ها قرار دهید، ارتفاع آن را مشخص کنید.

اگر فضای اتاق نشیمن شما بزرگ میباشد و برای دیوار های خالی آن فکری ندارید، نصب قفسه ی چوب و فلز انتخابی خوب و هوشمندانه میباشد .

زیرا علاوه بر اینکه از فضای خالی استفاده بهینه میکنید ، با قرار دادن دکوری ها و ظروف مورد علاقه خود به خانه جلوه ی زیبایی میدهید.

میتوانید هر چند وقت یکبار دکوری های داخل قفسه های چوب و فلز را به سلیقه ی خود تغیر دهید و سلیقه ی خود را در چیدمان و دکوراسیون نمایان کنید.

برای خرید جدیدترین و با کیفیت ترین قفسه های چوب و فلز میتوانید به 3 گالری روستیک ایران مراجعه کنید و علاوه بر قفسه های موجود قفسه مورد نظر خود را با ابهاد و رنگ دلخواه سفارش دهید.

تلفن تماس:09123277999

Scroll to Top