خرید بهترین مدل میز جلوی مبلمان چوبی

خرید بهترین مدل میز جلوی مبلمان چوبی

خرید بهترین مدل میز جلوی مبلمان چوبی با کیفیتی عالی و بهترین مواد و متریال را در روستیک ایران تجربه کنید.

جلو مبلی های چوبی تقریبا عضو ثابتی از وسایل در اتاق نشیمن می باشند و امروزه در مدل ها و طرح های بسیار متنوعی ساخته میشوند و در خانه های مدرن بسیار دیده میشوند.

تصاویر زیر نمونه هایی از جلو مبلی چوبی به سبک روستیک هستند

همانطور که در تصاویر مشاهده کردید، اشکال مختلفی از میز جلو مبلی چوبی وجود دارد که شامل : دایره ای شکل، مربع، مستطیل، بیضی و اشکال نامنظم میباشد.

این میز های جلو مبلی همچنین ابعاد و اندازه های مختلفی دارند که بر اساس فضای موجود و کابردی که در هر خانه ای دارند ، ابعاد مناسب آن انتخاب میشود.

اگر میز جلوی مبلمان چوبی با ابعاد چوبی مد نظر باشد، بیشتر با شکل هندسی دایره ای و یا نا منظم وجود دارد. اما میز های جلو مبلی چوبی با ابعاد بزرگ بیشتر به صورت مربع و مستطیل ساخته میشوند ولی کاملا سلیقه ای است و شما میتوانید در روستیک ایران میز جلو مبلی مورد نظر خود را با هر مدل شکل هندسی و ابعاد دلخواه سفارش دهید و با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.

رنگ میز جلو مبلی چوبی شامل کرمی، عنابی، سرخ و سایر رنگ های طبیعی چوب است که میتوانید رنگ میز جلو مبلی چوبی را با توجه به رنگ چوب مبلمان، میز تی وی، میز ناهارخوری چوبی و عناصر چوبی دیگر در منزل انتخاب کنید و بهترین چیدمان را داشته باشید.

میز مقابل مبل چوبی از جنس چوب گردو، راش، افرا و بلوط ساخته میشود که بسیار با کیفیت و مقاومت بالا هستند و طرح ها و نقش های زیبایی روی سطح چوب در خانه حس بودن در طبیعت را ایجاد میکند و توجه هر بیننده ای رو به خود جلب میکنند.

پایه های میز جلو مبلی چوبی از جنس چوبی و فلزی ساخته شده و با توجه به نیاز مشتری  هم به صورت پایه های کوتاه و هم پایه های بلند ساخته میشوند.

میز های جلو مبلی به صورت ترکیب چوب و رزین هم وجود دارند و طرح های زیبا و خلاقانه رزین روی سطح چوب خیره کننده  و خاص هستند .

از اهمیت چیدمان میز جلو مبلی چوبی در دکوراسیون و تاثیر آن در زیبایی فضا غافل نشوید.

چینش روی میز جلو مبلی چوبی سلیقه ای است و ظروف دکوری و تزئینی به اضافه گلدان یا شمع های زیبا ، جلوه ای خاص به فضای اتاق نشیمن میدهند.

برای مشاهده و  خرید بهترین مدل های میز جلو مبلی چوبی و همچنین سفارش محصول مورد نظر خود به 3 فروشگاه روستیک ایران در تهران_سعادت آباد مراجع کنید.

برای اطلاعات بیشتر با شماره 09123277999 تماس بگیرید.

 

Scroll to Top