خرید بهترین مدل میز و صندلی ناهار خوری چوبی 6 نفره

خرید بهترین مدل میز و صندلی ناهار خوری چوبی 6 نفره

برای مشاهده و خرید بهترین مدل میز و صندلی ناهار خوری چوبی 6 نفره در طرح ها و رنگ های مختلف از 3 گالری روستیک ایران در تهران دیدن کنید .

در تصاویر زیر نمونه هایی از میز ناهار خوری چوبی به سبک روستیک را مشاهده میکنید .

وجود محصولاتی از جنس چوب در منازل ، به خانه ها روح طبیعت میبخشد و در خانه های مدرن امروزی که بیشتر از رنگ های خنثی مثل : سفید و توسی استفاده میشود، چیدن اکسسوری هایی از جنس چوب میتواند فضا را زیباتر کند.

میز ناهار خوری چوبی به سبک روستیک یکی از این محصولات چوبی است که علاوه بر استفاده ای که دارد و شما با خانواده و یا دوستانتان برای صرف غذا از آن استفاده میکنید، در دکوراسیون داخلی خانه نیز بسیار موثر است.

پس انتخاب صحیح میز ناهار خوری چوبی متناسب با فضا و تعداد نفراتی که دارید با رعایت نکات دکوراسیون اهمیت زیادی دارد.

اسلب های چوبی در جنس های مختلفی ساخته میشود مثل چوب گردو، راش، بلوط و افرا . و در ابعاد و اشکال مختلفی نیز بر حسب نیاز مشتری ساخته میشود .

اشکال مختلف میز ناهار خوری چوبی به صورت دایره ای شکل، مربع، مستطیل، بیضی و یا اشکال نامنظم میباشد.

بسته به اینکه میخواهید میز ناهار خوری را در چه قسمتی از خانه قرار دهید، انتخاب شکل هندسی آن انجام میگیرد.

مثلا اگر میخواهید میز ناهارخوری چوبی خود را در اتاق نشیمن یا اتاق غذا خوری قرار دهید ،بهترین انتخاب برای این فضاها میز ناهار خوری مستطیل شکل است. زیرا به خوبی در هر قسمتی جا میگیرید، جای بیشتری برای چیدن ظروف و غذاها روی میز خواهید داشت، تعداد صندلی بیشتری را میتواند شامل شود و فضای کمتری میگیرد.

اما میز ناهار خوری دایره ای شکل بیشتر مناسب برای افرادی  هست که میخواهند میز ناهار خوری را در آشپزخانه قرار دهند.

میز ناهار خوری چوبی گرد در مرکز آشپزخانه گذاشته میشود و گرما صمیمیت خاصی به فضا میدهد.

برای انتخاب رنگ چوب میز ناهار خوری چوبی بهتر است هماهنگ با سایر وسایل چوبی انتخاب شود تا جلوه ای خیره کننده ایجاد شود و ذوق و سلیقه ی شما در انتخاب وسایل و همچنین چیدمان نمایان شود.

زییایی و در عین حال راحتی صندلی میز ناهار خوری چوبی نیز حائز اهمیت میباشد. جنس صندلی ها شامل : چوبی، فلزی، پارچه ای و پلیمری میباشد.

شاید کم اهمیت به نظر بیاید ولی پایه های میز ناهار خوری چوبی نیز تاثیر زیادی در زیبایی میز ناهار خوری و همچنین زیبایی فضا خواهد داشت.

پایه های میز ناهار خوری چوبی از جنس چوب و یا فلز ساخته میشوند که دوام و مقاومتی عالی دارند.

پایه های فلزی میز ناهار خوری چوبی در خانه های مدرن و لاکچری به شکل های ضربدری، ال شکل و مدل های دیگر طراحی میشود و همانطور که در تصاویر مشاهده میکنید جذابیت خاصی به محیط منتقل میکنند.

در اتاق ناهار خوری میتوانید برای زیبایی بیشتر ، گیاه آپارتمانی قرار دهید و همچنین دیوار اتاق را با قرار دادن قاب عکس های مدرن جلوه دهید.

چینش روی میز ناهار خوری نیز به محیط جلوه ای شیک و زیبا میدهد.

تلفیق دکوری های چوبی و یا سفالی، چند عدد کتاب و یا گلدان با طرح و نقش های طبیعی روی سطح چوب ، فضایی دلپذیر ایجاد میکند.

برای خرید بهترین مدل میز و صندلی ناهار خوری چوبی 6 نفره میتوانید به 3 گالری روستیک ایران در تهران مراجعه کرده و از جدید ترین و با کیفیت ترین مدل ها دیدن کنید.

همچنین سفارشی سازی محصولات در روستیک ایران امکان پذیر میباشد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09123277999 تماس خاص نمایید.

 

 

Scroll to Top