خرید بهترین مدل میز و صندلی ناهار خوری چوبی مدرن

خرید بهترین مدل میز و صندلی ناهار خوری چوبی مدرن

برای خرید بهترین مدل میز و صندلی ناهار خوری چوبی مدرن با کیفیت بالا و طرح های خاص ، به فروشگاه روستبک ایران در تهران مراجعه کرده و از نمونه ها دیدن کنید.

تصاویر زیر نمونه هایی از میز ناهار خوری چوبی به سبک روستیک مدرن هستند.

امروزه میزهای ناهار خوری  چوبی در ابعاد و اندازه های مختلفی ساخته میشوند و در بسیاری از منازل با سبک های مختلف، جای خود را باز کرده اند.

جنس چوب میز ناهار خوری چوبی به سبک روستیک از جنس چوب گردو، افرا، بلوط و راش ساخته میشود.

مقاومت و دوام میز های ناهار خوری چوبی بسیار زیاد بوده و همین مورد از گذشته تا کنون یکی از دلایل  انسان ها برای انتخاب محصولات چوبی میباشد.

امروزه میزهای ناهار خوری  چوبی در ابعاد و اندازه های مختلفی ساخته میشوند و در بسیاری از منازل با سبک های مختلف، جای خود را باز کرده اند.

جنس چوب میز ناهار خوری چوبی به سبک روستیک از جنس چوب گردو، افرا، بلوط و راش ساخته میشود.

با پیشرفت تکنولوژی ،مشغله انسان ها بیشتر میشود و کمتر میتوانند به طبیعت بروند. با قرار دادن وسایلی از جنس چوب طبیعی در خانه ، و ترکیب آن با سبک مدرن و امروزی، روح طبیعت در همه ی فضا جاری میشود .

میز ناهار خوری چوبی در ابعاد مختلفی ساخته میشود و با اشکال هندسی مختلف.

میز ناهار خوری چوبی به شکل مستطیل یکی از پر طرفدار ترین مدل های میز ناهارخوری چوبی به سبک روستیک میباشد.

طرح و نقش های خاص و خیره کننده روی سطح چوب ،توجه هر بیننده ای را به خود جلب میکند و گره های زیبای روی آن به جذابیت میز می افزاید.

انتخاب مدل و رنگ میز ناهار خوری نشان دهنده ی ذوق و سلیقه ی شماست. پس میتوانید رنگ میز ناهار خوری چوبی را با توجه به رنگ چوب مبلمان، میز تی وی چوبی، میز جلو مبلی چوبی و کفپوش ها انتخاب کرده و در بین وسایل ترکیب بندی قوی ایجاد کنید.

صندلی میز ناهار خوری چوبی از جنس چوبی، پلیمری، فلزی و پارچه ای ساخته میشود و تنوع زیادی در جنس و مدل و رنگ های آن وجود دارد.

توجه داشته باشید علاوه بر طرح و مدل صندلی ، راحتی آن نیز حائز اهمیت است. زیرا شما یک تایم مشخصی از روز با خانواده ، دوستان و یا میهمانتان برای صرف غذا  بر روی صندلی میز ناهار خوری مینشینید.

در گذشته صندلی میز ناهار خوری به صورت دسته دار بودند . امروزه برای راحتی بیشتر، میز های ناهار خوری چوبی به سبک مدرن بدون دسته ساخته میشوند.

انتخاب مدل و جنس صندلی میز ناهار خوری چوبی کاملا سلیقه ای است .

یک پیشنهاد خوب برای انتخاب رنگ صندلی میز ناهار خوری چوبی، ست کردن رنگ صندلی میز ناهار خوری چوبی با رنگ پارچه مبلمان و یا پرده ها است.

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده کردید، با نصب لوستر بالا میز ناهار خوری چوبی، نمای بسیار زیبایی ایجاد خواهید کرد و هنگام صرف غذا نور ملایم لوستر باعث ایجاد آرامش میشود.

لوستر های مدرن طرح های متنوعی دارند و نزدیک بودن شکل هندسی لوستر به میز ناهار خوری( مثلا هم لوستر و هم میز ناهار خوری مستطیل شکل و یا گرد باشند) شکل و شمایلی خاص به فضا میدهد.

برای خرید بهترین مدل میز و صندلی ناهار خوری چوبی مدرن میتوانید مدل های موجود در فروشگاه روستیک ایران را مشاهده کرده و همچنین امکان سفارشی سازی محصولات نیز وجود دارد.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09123277999 تماس حاصل نمایید.

Scroll to Top