خرید بهترین مدل های میز جلومبلی چوبی

خرید بهترین مدل های میز جلومبلی چوبی

برای خرید بهترین مدل های میز جلومبلی چوبی از فروشگاه روستیک ایران در طرح ها و مدل های مختلف

دیدن کنید.

جلو مبلی چوبی به سبک روستیک جلوه ی زیبایی به فضای اتاق نشیمن میدهد . علاوه بر کاربرد میز جلو مبلی به عنوان تکمیل کننده ی مبلمان برای قرار دادن وسایل پذیرایی و تزئینی، در دکوراسیون داخلی خانه نیز نقش ظریف و مهمی دارد.

به تصاویر زیر توجه کنید

از آنجایی که در زندگی پر مشغله امروزه، انسان ها در خانه خود بدنبال وسایلی هستند که  طبیعت را در فضای خانه حس کنند، قرار دادن عناصری از جنس چوب طبیعی تاثیر زیادی در ایجاد این حس دارد. میز جلوی مبلمان چوبی یکی از این عناصر است، که در ادامه راجب آن بیشتر خواهیم گفت.

میزهای جلو مبلی به سبک روستیک در اشکال مختلفی ساخته میشود مثل: دایره، مربع، مستطیل، بیضی و نامنظم.

هر کدام از این اشکال هندسی با توجه به ابعاد و اندازه و با توجه به سلیقه ی شخصی کسی که چیدمان خانه را به عهده دارد ، انتخاب میشود.

رنگ های میز مقابل مبل چوبی شامل : قهوه ای روشن، قهوه ای تیره، کرمی و گردویی میباشد.

پایه های میز جلوی مبل چوبی بسیار خاص بوده و از جنس چوبی و فلزی ساخته میشود و شامل پایه های ساده ، ضربدری و ال شکل میباشد.

ست کردن رنگ پایه ها با سایر وسایل چوبی منزل مثل قفسه های چوبی، میز تی وی چوبی و کفپوش ها

باعث میشود مانند یک دکوراتور حرفه ای عمل کرده و  از بودن در آن فضا احساس خوبی داشته باشید.

اگر میز جلو مبلی چوبی مد نظر شما ابعاد بزرگی دارد میتوانید با قرار دادن ظرف دکوری، گلدون زیبا ، کتاب و یا ظرف میوه ، چینش زیبایی داشته باشید.

اما اگر میز جلوی مبلمان شما ابعاد کوچکتری دارد میتوانید به قرار دادن یک دکوری کوچک و یا کاکتوسی زیبا اکتفا کنید.

همانطور که در تصاویر مشاهده کردید، جلو مبلی از جنس چوب و رزین مدل جذابی از میز جلو مبلی میباشد که هم به صورت شفاف و هم رنگ های خاص مثل سرخابی و ارغوانی، روی سطح جلو مبلی چوبی به کار می رود و زیبایی محیط را دو چندان میکند.

برای خرید بهترین جلو مبلی چوبی به سبک روستیک میتوانید به 3 شعبه ی روستیک ایان در سعادت آباد مراجعه کرده و علاوه بر مدل های موجود میتوانید مدل مد نظر خود زا سفارش دهید.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09123277999 تماس حاصل نمایید.

 

 

Scroll to Top