خرید جدیدترین قفسه های چوب و فلز

خرید جدیدترین قفسه های چوب و فلز

خرید جدیدترین قفسه های چوب و فلز

اگر شما از اون دسته افرادی هستید که نظم خانه برای شما اهمیت زیادی دارد،احتمالا از قفسه هایی برای منظم کردن منزل خود استفاده میکنید.

امروزه قفسه های چوب و فلز طرفدار زیادی دارد چون علاوه بر نظم دادن ،  جنس چوبی که دارند نیز در دکوراسیون خانه  تاثیر گذاشته و فضا را زیباتر میکند.

علاوه بر آن، قفسه ها در قسمت های مختلف خانه خیلی کاربردی هستند.

قفسه ها در نقاط کور و غیر قابل دسترس نیز  بسیار استفاده میشوند.

قفسه های چوبی  انواع مختلفی دارند که عبارت اند از: قفسه آشپزخانه، قفسه کتاب، قفسه لیاس و کفش، قفسه هایی برای محیط کار و قفسه هایی برای قرار دادن دکور

اگر در اتاق نشیمن شما ستون وجود دارد و شما به دنبال ایده ای برای کمتر دیده شدن آن هستید، میتوانید برای دیزاین ستون از نصب قفسه چوبی  استفاده کنید و به این ترتیب حضور ستون کمتر احساس میشود.

در قفسه هایی با جنس چوب انعطاف پذیری ببشتری برای دکوراسیون وجود دارد و شما میتوانید رنگ چوب قفسه را با مبلمان و میز تی وی ست کرده و هارمونی زیبایی بیافرینید.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که برای آویزان کردن لباس یک بلاتکلیفی دارید، قفسه های چوب و فلز مخصوص لباس و کفش که امروزه هم خیلی ترند شده است میتواند مشکل شما را حل کند.

همانطور که در بعضی تصاویر بالا مشاهده کردین ، نور پردازی  قفسه ها بسیار مهم است. اگر رنگ چوب قفسه ها تیره باشد و در آن فضا نور زیادی نباشد ، مطمئن باشید آنقدر که باید زیبا دیده نمیشود. به این ترتیب نورپردازی قفسه ها به جذابیت خانه ی لاکچری شما می افزاید.

اگر کلکسیون ظروف تزئینی و یا مجسمه دارید ،میتوان با قرار دادن آنها در قفسه های چوبی علاوه بر جلوه دادن به محیط خانه ، هر روز با دیدن آن ها بر روی قفسه های چوبی زیبا لذت ببرید.

موافقید ، هیچ چیز مثل گل و گیاه تازه انرژی محیط و عوض نمیکنه ؟

میتوانید از گیاه سبز و کاکتوس های زیبا برای زیبایی قفسه ها استفاده کنید و حس طبیعت را در محیط ایجاد کنید.

در محیط کار از قفسه های چوبی میتوان برای نظم دادن به پرونده ها، قرار دادن دکوری هایی مرتبط با کار و همچنین گل و گیاه استفاده کرد.

برای مراجعه حضوری انواع قفسه ها و همچنین سفارشی سازی قفسه های چوب و فلز میتوانید به روستیک ایران در تهران مراجعه نمایید.

برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن09123277999 تماس حاصل نمایید.

Scroll to Top