خرید جدیدترین مدل میز تلویزیون چوبی قفسه دار

خرید جدیدترین مدل میز تلویزیون چوبی قفسه دار

برای مشاهده حضوری و خرید جدیدترین مدل میز تلویزیون چوبی قفسه دار در طرح ها و ابعاد مختلف، به 3 گالری روستیک ایران در تهران مراجعه کرده و میز تی وی با جدیدترین مدل های روز را انتخاب نمایید.

نمونه های میز تلویزیون چوبی در تصاویر زیر

آن چیزی که به هنگام ورود به هر خانه ای مورد توجه قرار میگیرد، تلویزیون و میز آن میباشد.

میز های تلویزیون چوبی به سبک روستیک ، در خانه های کلاسیک و مدرن محبوبیت زیادی دارد و مدل های متنوعی از آن در فضای تی وی روم یا اتاق نشیمن این خانه ها دیده میشود.

در ایران که معمولا خانواده ها تایم مشخصی از روز را به تماشای تی وی میگذرانند و سرگرم برنامه های مورد علاقه خود با خانواده و دوستان میشوند، ان فضا باید به گونه ای طراحی و چیدمان شود که حس زیبایی و مدرن بودن را نمایان کرده و سبب شده  اوقات خوشی را در آنجا سپری شود.

میز های تلویزیون چوبی ابعاد و اندازه های تنوعی دارند و بسته  به اینکه شما میخواهید در چه فضایی آن را قرار دهید انتخاب میشوند.

اگر کنج دیوار و یا قسمت کوچکی از دیوار را برای  تلویزیون و میز آن  در نظر گرفته اید، از میز های تلویزیون چوبی کشو دار با طرح های مختلف( با پایه فلزی و یا بدون پایه) انتخاب کنید.

اما اگر میخواهید علاوه بر کارایی میز تی وی از آن برای زیباتر و لاکچری تر دیده شدن فضای خانه ی خود استفاده کنید و یک دیوار را به تلویزیون و میز آن اختصاص دادید، پیشنهاد ما به شما میز تی وی چوبی قفسه دار به همراه باکس های جا دار و زیبا میباشد که تاثیر زیادی در زیباسازی فضای خانه خواهد داشت و در چیدمان و دکوراسیون نقش دارد.

با خرید میز تلویزیون چوبی با قفسه های چوب و فلز، شما علاوه بر داشتن یک میز تی وی مدرن ، دارای یک فضای دکوری زیبا در اتاق نشیمن که مهم ترین قسمت خانه میباشد، هستید.

در قفسه های چوب و فلز میز تی وی چوبی میتوانید قاب عکس های مورد علاقه تان ، شمع هایی با طرح خاص و بروز، مجسمه های مدرن و گل و گیاه سبز قرار دهید و از تماشای آن قفسه های چوبی اطراف میز نی وی که با سلیقه خودتان چیده اید لذت ببرید.

باکس های میز تی وی چوبی برای قرار گیری دستگاه پخش، پی اس فور و سیم های اضافه اطراف تی وی هستند و بسیار کاربردی میباشند.

نکاتی برای انتخاب میز تی وی و چیدمان آن:

نور پردازی در باکس  و قفسه ها در زیباتر دیده شدن تلویزیون و میز آن تاثیر زیادی دارند.

از قرار دادن تلویزیون و میز آن مقابل پنجره خودداری کنید. نور بیرون به صفحه تلویزیون میخورد و چشمان شما در طولانی مدت اذیت میشود.

به رنگ عناصر چوبی در اتاق نشیمن توجه کرده و میز تلویزیون ، قفسه چوب و فلز و باکس آن را مطابق با سایر وسایل چوبی انتخاب کنید و هارمونی زیبایی ایجاد کنید.

هنگامی که بر روی مبل مقابل میز تی وی نشسته اید در نظر داشته باشید که ارتفاع تلویزیون باید هم اندازه و در یک راستا با ارتفاع سر شما باشد .

برای خرید جدیدترین مدل میز تلویزیون چوبی قفسه دار به 3 فروشگاه روستیک ایران در تهران  مراجعه کنید. همچنین میتوانید جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09123277999 تماس حاصل نمایید.

Scroll to Top