خرید جدیدترین مدل میز تی وی چوبی مدرن برای تی وی روم

خرید جدیدترین مدل میز تی وی چوبی مدرن برای تی وی روم

خرید جدیدترین مدل میز تی وی چوبی مدرن برای تی وی روم

در بیشتر خانه ها، مکانی که تلویزیون قرار دارد نقطه ی کانونی منزل به حساب میاید ؛ پس انتخاب صحیح تلویزیون و میز آن در دکوراسیون داخلی تاثیر زیادی دارد.

میز تی وی چوبی که امروزه در طرح ها و مدل های بسیار متنوع ساخته میشود ، در بیشتر خانه ها جای خود را باز کرده و دیده میشود .

از سال ها پیش تا به امروز، میز تی وی به شکل های ساده و کم کم به شکل های مدرن و زیبا در منازل وجود داشته و به خاطر دوام و استحکامی که دارد بسیار پر طرفدار میباشد. رنگ های زیبا و طبیعی چوب نیز تاثیر زیادی در محبوب بودن این مدل میز ها دارد.

عنصر چوب نمادی از حیات و رشد میباشد که سبب شادی در محیط میشود و به خانه گرما و صمیمیت میبخشد و انتخابی بسیار عالی و هوشمندانه است.

میز های تلویزیون چوبی که همراه با قفسه هستند و جلوه ای خیره کننده به محیط میدهند .

میز های تی وی چوبی همراه با قفسه به همان اندازه که فضای زیادی اشغال میکنند، به خانه ی شما شکل و شمایل زیبایی میدهند و شما میتوانید دکوری های چوبی زیبا، کاکتوس های جذاب و مجسمه های مدرن در آن قرار دهید.

همچنین از قفسه های زیبای میز تی وی چوبی میتوانید برای قرار دادن کتاب نیز استفاده کنید .با قرار دادن دکوری ها و وسایل مورد علاقه خود در ابن قفسه ها به هنگام تماشای تی وی لذت خواهید برد.

اگر میخواهید مانند یک دکوراتور حرفه ای عمل کنید میتوانید رنگ چوب میز تی وی چوبی را با سایر عناصر چوبی منزل مثل مبلمان و میز ناهار خوری ست کرده و ترکیب بندی قوی را ایجاد کنید.

مکانی که میز تی وی چوبی را در آنجا قرار میدهید بسیار مهم است که در ادامه راجب آن خواهیم گفت.

یکی از عوامل تاثیر گذار در انتخاب دیوار مناسب برای قرار دادن میز تی وی مناسب، نور است. توجه کنید تلویزیون را در دیواری که روبروی پنجره است قرار ندهید .زیرا نور و همچنین تصویر پنجره بر روی تی وی افتاده و چشمانتان اذیت میشود.

همینطور نباید پشت تی وی پنجره باشد و یا اگر هم بود بهتر از از پرده های ضخیم استفاده کنید.

در انتخاب سایز تی وی و میز آن نیز توجه کنید. مثلا اگر شما فضای کافی دارید بهتر است یک دیوار کامل را به تلویزیون و میز تی وی اختصاص داده و ابعاد شان جوری باشد که با فضای بزرگ متناسب باشد.

ارتفاع مناسب برای تی وی و میز آن نیز حائز اهمیت است. هنگامی که بر روی مبل نشسته و بدون بالا بردن سر به مقابل نگاه کنید این ارتفاع ، ارتفاع مناسب برای قرار دادن تی وی است . زیرا اگر ارتفاع تی وی زیاد باشد در طولانی مدت باعث به وجود آمدن مشکلات در قسمت سر و گردن میشود.

در 3 فروشگاه روستیک ایران(تهران_سعادت آباد)  جدیدترین مدل میز تی وی چوبی مدرن وجود دارد و شما میتوانید با مراجعه به روستیک ایران علاوه بر محصولات موجود، میز تی وی مورد نظر خود را نیز سفارش داده و با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.

تلفن تماس:09123277999

 

 

Scroll to Top