خرید جدیدترین میز ناهار خوری چوبی 6 و 8 نفره

خرید جدیدترین میز ناهار خوری چوبی 6 و 8 نفره

خرید جدیدترین میز ناهار خوری چوبی 6 و 8 نفره

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده میکنید میز ناهار خوری چوبی امروزه جای خودش را در بسیاری از خانه ها باز کرده و طرفداران زیادی دارد.

میز ناهار خوری چوبی با جنس چوب گردو، بلوط و راش اصل تولید میشود . مزیتی که میز ناهار خوری چوبی نسبت به سایر میز های ناهار خوری دارد این است که علاوه بر استحکام و دوامی بسیار عالی که دارد ، دارای زیبایی خیره کننده ای است .

تنوع در رنگ این میز ها دست شما را برای ایجاد دکوراسیونی زیبا و چشم نواز، باز کرده است.

میز ناهار خوری از  جنس چوب گردو که دارای نقش و نگار هایی زیبا روی سطح چوب است و همچنین گره های روی سطح چوب ، خواهان بسیار زیادی دارد .

میز ناهار خوری چوبی در ابعاد و اندازه و اشکال هندسی مختلفی وجود دارد.

این میز ها  به شکل دایره، مستطیل، مربع و بیضی وجود دارد و شما میتوانید با توجه به فضایی که دارید و همچنین با سبک دکوراسیونی که در نظر دارید ، در خرید میز ناهار خوری چوبی با کمی دقت زیبایی خانه ی خود را دو چندان کنید.

جنس و رنگ چوب میز ناهار خوری چوبی بهتر است طوری باشد که با فضای اتاق ناهار خوری هم خوانی داشته باشد .برای مثال میتوانید رنگ چوب را نزدیک به عناصر چوبی خانه ی خود  مثل مبلمان و میز تی وی انتخاب کنید . ست کردن رنگ چوب میز با کف و پارکت و یا دیوار اتاق غذا خوری زیبایی خیره کننده ای به فضا میبخشد.

همچنین  شکل و جنس پایه های میز ناهار خوری چوبی مختلف است و میز های چوبی با پایه های فلزی و یا چوبی هر کدام زیبایی خاصی به فضا میدهند.

صندلی های میز ناهار خوری چوبی جنس های متنوعی مثل فلزی ، پلیمری،چوبی و پارچه ای دارند . در روستیک ایران امکان سفارشی سازی صندلی ها نیز وجود دارد و  شما میتوانید به سلیقه ی خودتان صندلی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مورد دیگری که از اهمیت بالایی برخوردار است ، قرار دادن میز ناهار خوری چوبی در فضایی است که نورگیر باشد و نور خوبی دارد.وجود نور در فضا باعث زیبایی و ایجاد آرامش میشود.

علاوه بر موارد بالا چیزی که در همه ی عکس ها وجود دارد، لوستر های زیبایی است که در طرح ها و اندازه های متنوعی در  بالای میز ناهار خوری چوبی قرار دارند و در زیباتر دیده شدن فضا و همچنین چیدمان بسیار موثر است و به هنگام صرف غذا حس خوبی به کسانی که سر میز نشسته اند القا میکند.

برای تکمیل چیدمان اتاق ناهار خوری، قرار دادن گلدانی زیبا بر روی میز ناهار خوری و همچنین گیاه آپارتمانی در یک کنج اتاق یک ایده ی عالی است.

در روستیک ایران میز های ناهار خوری چوبی متنوعی وجود دارد و شما میتوانید برای دیدن مدل میز های ناهار خوری به صورت حضوری به گالری روستیک ایران در تهران_سعادت آباد مراجعه کنید.

تلفن تماس: 09123277999

Scroll to Top