خرید جذاب ترین مدل میز تی وی چوبی

خرید جذاب ترین مدل میز تی وی چوبی

برای خرید جذاب ترین مدل میز تی وی  که در فضای اتاق نشیمن یا تی وی روم مناسب باشند میز تی وی از جنس چوب ، بهترین انتخاب میباشد.  در روستیک ایران جدید ترین مدل های میز تی وی چوبی با بهترین کیفیت موجود است.

تصاویر زیر نمونه هایی از میز تی وی چوبی به همراه باکس و قفسه میباشد.

میز تی وی به گونه ای است که علاوه بر کارایی که دارد در زیبایی محیط تاثیر مهمی دارد. همانطوری که در تصاویر بالا مشاهده کردید ، میز تی وی چوبی در رنگ های روشن مثل کرمی و همینطور در رنگ های تیره ساخته میشود.

چوب میز تی وی میتواند از جنس چوب افرا و بلوط باشد که بسیار مقاوم و با دوام بوده و بخاطر طرح ها و گره های طبیعی و زیبای روی سطح چوب، هیچگاه از مد نمیروند و همیشه ترند هستند.

امروزه انسان ها علاقه مند هستند تا در خانه ی خود  عناصری با چوب طبیعی نیز داشته باشند . به طوری که هم زیبا و مدرن باشند و هم حس بودن در طبیعت را در خانه ایجاد کننند.

میز تی وی چوبی به سبک روستیک همانطور که در تصاویر مشاهده کردید،به همراه قفسه های چوب و فلز نیز ساخته میشود.

یکی از ویژگی میز تی وی خوب ، جادار بودن آن میباشد.قفسه های چوب و فلز در میز تی وی چوبی بسیار کاربردی میباشد و میتوان یکسری از وسایل اضافه و یا دکوری های زیبا را داخل قفسه ها قرار داد.

اگر میخواهید میز تی وی چوبی که انتخاب میکنید در چیدمان و دکوراسیون خانه هم تاثیر مثبت داشته باشند، میز های تی وی با قفسه و باکس انتخاب هوشمندانه ای میباشد.

اولین چیزی که در اتاق نشیمن یا تی وی روم جلب توجه میکند، تلویزیون و میز آن میباشد. پس انتخاب آن باید هوشمندانه باشد. میز تلویزیون چوبی به همراه باکس و قفسه با سایر اکسسوری ها و عناصر چوبی خانه باید در یک طیف رنگی باشند .

قبل از خرید باید فضایی که میخواهید میز تی وی چوبی را در آن قرار دهیم توجه کنید و ابعاد و اندازه ی آن را با توجه به فضا انتخاب کنید.

در قفسه های چوب و فلز میز تی وی چوبی میتوانید مجسمه های مدرن و زیبا، کتاب و دکوری های مورد علاقه خود را قرار دهید تا از بودن در آن فضا و تماشای تی وی به همراه دوستان و خانواده لذت ببرید.

نکاتی درباره چیدمان و دکوراسیون میز تی وی:

بهتر است دیوار پشت تلویزیون را  کاغذ دیواری شلوغ و یا همچین چیز هایی انجام ندهید . زیرا تلویزیون و میز آن در اولویت هستند و جلوه ی آن ها مهم تر است .

تلویزیون همچنین نباید روبروی پنجره قرار داده شود زیرا از بازتاب نور بیرون به صفحه تلویزیون، در طولانی مدت چشم شما اذیت میشود.

ارتفاع تی وی نیز باید به گونه ای باشد که با ارتفاع سر شما به هنگام نشستن بر روی مبل در یک راستا باشد و بالاتر نباشد.

استفاده از دکوریجات و تزئینات بسیار عالی است ولی افراط در آن ها باعث میشود جلوه ی تی وی و میز آن کم شود.

کشو ها و باکس میز تی وی جای خوبی برای قرار دادن دستگاه پخش، سیم های اضافه، سی دی ها و مودم میباشد و در نظم دادن به فضا بسیار کاربردی میباشد.

برای خرید جدیدترین و جذاب ترین مدل میز تی وی چوبی از فروشگاه روستیک ایران در تهرن_سعادت آباد دیدن کنید.

میتوانید میز تی وی چوبی مد نظر خو را با طرح و ابعاد دلخواه سفارش دهید.

شماره تماس: 09123277999

Scroll to Top