خرید خاص ترین شلف ها و قفسه های چوبی مدرن برای اتاق نشیمن

خرید خاص ترین شلف ها و قفسه های چوبی مدرن برای اتاق نشیمن

جهت مشاوره و خرید خاص ترین شلف ها و قفسه های چوبی مدرن برای اتاق نشیمن با ابعاد و اندازه ی دلخواه، به فروشگاه های روستیک ایران در تهران مراجعه نمایید.

تصاویر زیر مدل هایی از شلف ها و قفسه هایی است که در اتاق نشیمن قرار میگیرد.

قفسه های چوبی و فلزی زیبا که در همه سبک ها طرفدار دارد و در قسمت های مختلف خانه های مدرن و لاکچری وجود دارد  در  مدل ها، اندازه ها و تعداد طبقات متنوعی ساخته میشود .

جنس چوب این قفسه ها  شلف ها از چوب گردو، راش و افرا میباشد و برای وسایلی که بر روی آن ها قرار میگیرد از دوام و مقاومت بالایی برخوردارند.

رنگ های زیبا و طبیعی قفسه های چوبی در خانه های مدرن امروزی،گرما و صمیمیت را در خانه ایجاد میکند و طرح ها و نقش های جذاب روی سطح چوب، توجه هر بیننده ای را به خود جلب میکند.

فلز این  قفسه ها از نوع بهترین کیفیت بوده و استحکام بسیار بالایی دارد .

اگر در فضای اتاق نشیمن یک فضای خالی دارید و نمیدانید با چه چیزی آن قسمت را چیدمان کنید تا جلو ه ای بسیار زیبا به محیط دهد، توصیه ی ما به شما قفسه ها و شلف های زیبای چوبی روستیک میباشد.

ابعاد این قفسه ها بسته به فضایی که دارید و ارتفاع سقف و همچنین وسایلی که میخواهید در آن قرار دهید انتخاب میشود.

اگر ابعاد قفسه مورد نظر شما تقریبا بزرگ است  به کتاب هم علاقه مند هستید، میتوانید  قسمتی از آن قفسه را به عنوان کتابخانه در نظر بگیرید؛ بدین صورت از فضا استفاده بهینه نیز خواهید کرد و کتاب های مورد علاقه تان همیشه در دسترس و نزدیک به شما خواهد بود.

اما اگر علاقه مند به ظروف دکوری و تزئینی هستید و به نوعی کلکسیونی از آن را در خانه دارید،قفسه ها جای بسیار مناسبی برای قرار دادن این وسایل میباشد.

در بعضی طبقات آن میتوانید کاکتوس و یا گلدانی زیبا قرار دهید و شادابی و نشاط را به محیط خانه بیاورید.

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده کردید، با قرار دادن گیاه آپارتمانی در کنار این قفسه ها ،زیبایی محیط دو چندان میشود.

موردی که برای داشتن دکوراسیون داخلی حرفه ای رعایت شود این است که رنگ چوب این قفسه ها و شلف ها با پارکت، مبلمان، میز جلو مبلی چوبی همرنگ باشند .

برای خرید خاص ترین شلف ها و قفسه های چوبی مدرن برای اتاق نشیمن، از قفسه های موجود در 3 فروشگاه روستیک ایران دیدن کرده و همچنین میتوانید مدل مورد نظر خود را نیز سفارش دهید.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 09123277999 تماس بگیرید.

Scroll to Top