خرید خاص ترین میز ناهارخوری چوبی مدرن 2020

خرید خاص ترین میز ناهارخوری چوبی مدرن 2020

خرید خاص ترین میز ناهارخوری چوبی مدرن 2020

میز ناهار خوری برای هر خانه ای لازم است. خصوصا برای ما ا یرانی ها که ارزش زیادی برای جمع خانواده قائلیم و در وعده های غذایی دور هم جمع میشویم. پس انتخاب میز ناهار خوری که از هر نظر مناسب باشد، لازم است.

میز های ناهار خوری چوبی هم برای کسانی خوب است که طرفدار سادگی هستند و دوست و چیز های طبیعی و با دوام را میپسندند، هم برای کسانی انتخابی مناسب است که در دنیای مدرن امروز خانه پر از رنگ های خنثی و بی روح بوده و دلشان میخواد با خرید میز ناهار خوری چوبی قسمتی از طبیعت را به خانه بیاورند و به خانه روح طبیعت بخشند.

اگر شما یکی از افراد 2 دسته ی بالا هستید، برای خرید اطلاعات بیشتر در مورد میز ناهار خوری چوبی مناسب تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

پس از قرار دادن میز ناهار خوری چوبی با رنگ های گرم و طبیعی خاصی که دارد، جلوه ای خیره کننده در فضای خانه ی لاکچری تان ایجاد میشود .

رنگ های میز ناهار خوری چوبی عبارت است از: کرمی، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره، عنابی

این رنگ های زیبا و طبیعی چوب در میز ناهار خوری باید با رنگ  عناصر چوبی منزلتان یکسان و یا در یک طیف رنگی باشند تا هارمونی زیبایی در محیط خانه به چشم آید.

همانطور که در عکس ها مشاهده میکنید روی سطح چوب یک سری انحنا و خطوط زیبایی وجود دارند و همین باعث جذابیت بیش از حد این میز ها میشود.

میز های ناهار خوری چوبی هیچگاه دمده نمیشوند وعلاوه بر زیبایی ،  با دوام و مقاومتی که دارند باعث میشود که روز به روز طرفدارانشان در همه جای جهان افزایش یابد .

برای صندلی میز ناهار خوری فقط زیبایی را ملاک قرار ندهید ، صندلی میز ناهار خوری چوبی باید راحت باشد تا در هنگام خوردن غذا احساس خوبی داشته باشید و اذیت نشوید .

صندلی میز ناهار خوری میتواند فلزی، چوبی، پلیمری و پارچه ای باشند.

برایی انتخاب رنگ صندلی منناسب میتوانید رنگ صندلی میز ناهار خوری چوبی را بر اساس رنگ پارچه ای مبلمان و پرده انتخاب کرده و جلوه ی زیبایی به محیط دهید.

همچنین میتوانید یک رنگ خاص و تک که در بقیه وسایل خانه دیده نمیشود مثل سبز زمردی را برای صندلی میز ناهار خوری چوبی خود برگزینید که به زیبایی در محیط خانه خودنمایی کرده و مانور میدهد.

پس تا الان میدانید که برای انتخاب جنس و رنگ صندلی میز  ناهار خوری چوبی دستتان باز است و میتوانید با انتخاب طرح و رنگ مورد علاقه تان ،ذوق و  سلیقه ی خود را در منزل پیاده کنید و با بودن در آن محیط احساس خوبی خواهید داشت.

مورد بعدی پایه های میز ناهار خوری چوبی است که به صورت چوبی و فلزی ساخته شده و هر دو استحکام و با مقاومت زیاد هستند . پایه های فلزی امروزه در مدل های زیبا و متنوعی ساخته میشود مثل ضربدری  و خانه را لاکچری میکند.

میدانید که گل و گیاه تازه  به محیط خانه شادابی و انرژی مثبت میبخشند، پس میتوانید از گلدانی زیبا با گل های رنگارنگ برای چیدمان روی میز ناهار خوری چوبی استفاده کنید و همچنین برای کنجی از اتاق غذاخوری یا نشیمن، گیاه آپارتمانی زیبایی قرار دهید .

تلفیق چوب طبیعی میز ناهار خوری با گل و گیاه سبز حس بودن در طبیعت را به شما القا میکند ، اما یادتان باشد که در اضافه کردن گل و گیاه به خانه  افراط نکنید چون از آن حالت زیبا خارج شده و بی نظمی ایجاد میشود.

برای خرید خاص ترین میز ناهار خوری چوبی 2020 میتوانید از سه فروشگاه روستیک ایران در تهران_سعادت آباد دیدن کنید.

همچنین در روستیک ایران امکان سفارشی سازی محصول مورد نظر شما وجود دارد و با بهترین کیفیت به شما تحویل داده خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر با شماره ی 09123277999 تماس حصل نمایید.

 

 

 

 

 

Scroll to Top