خرید خاص ترین میز ناهار خوری چوبی آشپزخانه

خرید خاص ترین میز ناهار خوری چوبی آشپزخانه

خرید خاص ترین میز ناهار خوری چوبی آشپزخانه

 

میز های ناهار خوری چوبی آشپزخانه مدل ها و اندازه ها و همچنین رنگ های متنوعی دارند و جلوه ی زیبایی به فضایی آشپزخانه میبخشند.

خانم های ایرانی معمولا تایم زیادی از روز در آشپزخانه سپری میکنند، بنابراین چیدمان و دکوراسیون آشپزخانه باید حس خوبی به آن ها منتقل کند تا بودن در آشپزخانه لذت بخش تر شود.

میز ناهار خوری چوبی اشکال مختلفی دارد که در ادامه خیلی جزئی اشاره خواهیم کرد.

میز  ناهار خوری چوبی گرد و دایره ای شکل صمیمیت محیط را بیشتر میکند و زیبایی آشپزخانه را دو چندان میکند ولی معمولا برای تعداد نفرات کمتر کابرد دارد و برای تعداد نفرات بالا متداول نیست.

میز ناهار خوری چوبی مربع به صورت 4 نفره  در آشپزخانه محیطی گرم و صمیمی برای صرف غذا ایجاد میکند .

اگر تعداد نفرات از 4 نفر بیشتر باشد بهتر است میز ناهار خوری چوبی مستطیل شکل که خیلی متداول است را انتخاب نمایید.

در روستیک ایران انواع میز ناهار خوری چوبی با اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد و دستتان برای انتخاب باز است.

پایه های میز ناهار خوری چوبی هم به صورت چوبی و هم فلزی وجود دارند و از مقاومت و استحکام بالایی برخوردارند.

میز ناهار خوری علاوه بر کارایی که دارد به نوعی در دکوراسیون داخلی هم تاثیر دارد و ممکن است اولین چیزی که به هنگام ورود در آشپزخانه جلب توجه کند، میز ناهار خوری شما باشد پس چیدمان میز ناهار خوری در فضای آشپز خانه و علاوه بر آن چیدمان روی میز ناهار خوری چوبی اهمیت زیادی دارد.

میتوانید با گلدان زیبا و یا گیاه سبز و شمع های رنگی شادابی را به آشپزخانه اورد.

امروزه در خیلی از خانه های مدرن، میز ناهار خوری در آشپزخانه قرار داده میشود و به فضای آشپزخانه معنا میدهد.

همانطور که در تصاویر مشاهده کردید ،علاوه بر این  مدل میز های ناهار خوری،در آشپزخانه میتوانید با اضافه کردن چوب یکپارچه به جزیره از آن به عنوان میز ناهار خوری استفاده کرده و جای بیشتری برای وسایل دیگر در آشپز خانه داشته باشید.

جزیره ی آشپزخانه که از آن برای میز ناهارخوری استفاده میکنید ،باید فضای کافی برای زانو ها داشته باشد تا به هنگام  صرف غذا با مشکل مواجه نشوید.

رنگ میز  ناهار خوری چوبی در آشپزخانه میتواند با کابینت ها و یا قفسه های چوبی موجود در آشپزخانه هماهنگ باشد و زیبایی خیره کننده به آشپزخانه شما بدهند.

صندلی میز ناهار خوری چوبی همچنین در جنس های فلزی، چوبی ، پلیمری و پارچه ای تولید میشوند و شما موارد بسیاری برای انتخاب در اختیار دارید .ولی بهتر است  کمی وقت بگذارید و از قبل رنگ و جنس صندلی ها و میز را انتخاب کنید تا هنگام دیدن تعداد زیادی مدل میز ناهار خوری چوبی و صندلی ها ، سردرگم نشوید.

برای خرید خاص ترین میز ناهار خوری چوبی آشپزخانه میتوانید به 3 شعبه ی روستیک ایران در تهران_ سعادت آباد مراجعه کنید.و همچنین میتوانید برای اطلاعات بیشتر با شماره ی 09123277999 تماس حاصل نمایید.

 

 

 

Scroll to Top