خرید خاص ترین میز ناهار خوری چوبی 8 نفره

خرید خاص ترین میز ناهار خوری چوبی 8نفره

خرید خاص ترین میز ناهار خوری چوبی 8 نفره

به تصاویر زیر توجه کنید

تصاویر بالا که مشاهده نمودین نمونه هایی از میز ناهار خوری چوبی هستند که در شکل ها و ابعاد مختلف بوده  و امکان سفارش همه ی میز های ناهار خوری برای تعداد و اندازه های مختلف وجود دارد.

همانطور که میدانید میز ناهار خوری در قسمت زیادی از چیدمان و دکوراسیون خانه ی زیبای شما سهیم است به همین علت، انتخاب میز ناهار خوری چوبی مناسب منزل شما بسیار حائز اهمیت است.

میز ناهار خوری چوبی از جنس چوب های گردو، بلوط، راش و افرا است . طرح ها و نقش های زیبا و طبیعی روی سطح چوب، شیار های موازی و گره های روی سطح چوب ، حس بودن در طبیعت را منتقل کرده و امروزه بسیار پر طرفدار و لاکچری است .

بودن میز ناهار خوری چوبی در هر خانه ای و با هر سبکی جلوه ای خاص و تماشایی به فضای خانه میدهد .

میز هایی از جنس چوب طبیعی دوام و استحکام بی نظیری دارند و اشکال مختلف میز ناهار خوری چوبی دست شما را برای انتخاب میز ناهار خوری چوبی مورد نظرتان باز کرده است.

پایه های میز ناهار خوری چوبی همانطور که در تصاویر مشاهده کردین هم میتواند از جنس چوب باشد و هم فلز.

میز های ناهار خوری چوبی با پایه های فلزی ضربدری بسیار ترند شده و انتخاب میشود.

نکاتی برای انتخاب میز ناهار خوری چوبی مناسب:

یکی از موارد فضایی است که در اختیار داریم. خیلی خوب میشود قبل انتخاب میز، به اندازه فضایی که داریم و قرار است میز ناهار خوری در آن قرار بگیرد. باید میزی را انتخاب کنیم که با ابعاد و اندازه فضا متناسب باشد و به خوبی در آن فضا مانور دهد.

مورد دیگر اینکه در نظر داشته باشید میز ناهار خوری چوبی را نزدیک به پنجره، تراس و یا قسمتی از خانه که نورگیر است قرار دهید .همینطور برای پنجره ها نیز پیشنهاد میشود از پرده های حریر سفید استفاده شود که نور طبیعی خانه را روشن کند از صرف غذا در خانه ای روشن لذت ببرید.

مورد بعدی اینکه با توجه به تصاویر بالا احتمالا متوجه شده اید که لوستر، عضو جدانشدنی میز ناهار خوری چوبی است . اما کاملا سلیقه ای است و میتوانید نور پردازی را به شکلی دگر انجام دهید.

اگر طرفدار لوستر بالای میز ناهار خوری چوبی هستید ، همانطور که دیدید قانون خاصی برای انتخاب لوستر وجود ندارد و کاملا سلیقه ای است ترکیب بندی لوستر و میز ناهار خوری چوبی جلوه ای لاکچری و زیبا ایجاد میکند.  برای زیبا تر دیده شدن ترکیب میز ناهار خوری و لوستر، میتوانید لوستری انتخاب کنید که شکل هندسی آن با شکل هندسی میز یکی باشد.

برای مثال اگر میز ناهار خوی چوبی شما مستطیل شکل است، با انتخاب لوستری به شکل مستطیل نمای زیبایی در اتاق غذا خوری ایجاد میکنید.

اگر وسایل خانه ی شما بیشتر مایل به رنگ های تیره مثل : قهوه ای تیره، سرمه ای و مشکی هست بهتر است که میز ناهار خوری چوبی با رنگ روشن مثل کرمی انتخاب کنید و با  قرار دادن آیینه ای روبه روی پنجره ، نور طبیعی به آیینه تابیده شده و نور بیشتری در فضا ایجاد شده و خانه روشن تر میشود.

انتخاب صندلی های میز ناهار خوری چوبی نیز حائز اهمیت است. زیرا شما در تمام وعده های روزانه در کنار خانواده به غذا خوردن میپردازید بهتر است صندلی علاوه بر زیبایی ، راحت باشد. جنس صندلی ها فلزی، چوبی، پلیمری و پارچه ای است .شما میتوانید در روستیک ایران جنس و رنگ صندلی را به سلیقه ی خودتان انتخاب نموده و با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.پس با خیال راحت سبک و رنگ  میز ناهار خوری چوبی و صندلی هایی که در نظر دارید را انتخاب کنید.

شیک بودن و راحتی میز ناهار خوری چوبی و صندلی ها خیلی مهم است ولی در دکوراسیون خانه کافی نیست . قرار دادن گلدانی زیبا با رنگ شاد روی میز ناهار خوری چوبی ، با رنگ های گرم چوب طبیعی جلوه ای خیره کننده به فضا میدهد .

ظرف دکوری زیبا و یا ظرفی با میوه های رنگارنگ نیز شادابی خاصی به خانه میدهد.

در گوشه ای از اتاق  گیاه آپارتمانی قرار داده و بودن در طبیعت را حس کنید.

اگر آن دسته از افرادی هستید که علاقه مند به  میز ناهار خوری  از جنس چوب هستید ولی بنظرتان کمی ساده می آید، پیشنهاد ما به شما میز ناهار خوری چوبی با رزین است .با داشتن این میز،  شما میز ناهار خوری از جنس چوب خواهید داشت که در سطح آن رزین با رنگ های جذاب و خیره کننده نیز  وجود دارد .

رزین هم به صورت شفاف و بی رنگ وجود دارد و هم با رنگ های زیبا مثل ارغوانی و سرخابی.

ممکن است قیمت این میز ها کمی بالا باشد  ولی به علت چوب طبیعی و درجه یک در آن  و همچنین دوام و مقاومت چوب طبیعی ،خرید آن به نوعی سرمایه گذاری محسوب شده و خیال شما از بابت خریدتان راحت خواهد بود.

در آخر، با کمی خلاقیت و وقت گذاشتن در ست کردن رنگ میز ناهار خوری چوبی با سایر عناصر چوبی منزل ، شما دارای چیدمان و دکوراسیون فوق العاده خواهید بود .

برای خرید جدیدترین و لاکچری ترین میز ناهار خوری چوبی 8 نفره میتوانید به روستیک ایران در تهران مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 09123277999 تماس حاصل نمایید.

Scroll to Top