خرید ست قفسه های چوب و فلز برای اتاق ناهار خوری

خرید ست قفسه های چوب و فلز برای اتاق ناهار خوری

خرید ست قفسه های چوب و فلز برای اتاق ناهار خوری

برای خیلی از افراد اتاق ناهار خوری بخش بسیار مهم از خانه است، چون  وعده های غذایی را در اتاق ناهار خوری صرف کرده و از میهمانان خود هم در اتاق ناهار خوری پذیرایی میکنند.

بنابراین کیفیت وسایل و نیز چگونگی چیدمان و دکوراسیون داخلی اتاق ناهار خوری برایشان اهمیت دارد.

اتاق ناهار خوری باید فضای کافی داشته باشد و همچنین برای حرکت میهمانان و رفت و آمد باز و جا دار باشد.

وسایل موجود در اتاق ناهار خوری باید با هم هماهنگ باشند.  نور موجود در فضای اتاق ، کفپوش ها، جنس میز ناهار خوری و همچنین سایر جزئیات مثل قفسه های زیبا .

تعداد افرادی که قرار است از فضای اتاق ناهار خوری استفاده کنند در انتخاب فضا مهم است .

انتخاب یک میز ناهار خوری مقاوم و با دوام که همیشه روی مد باشد و قدیمی نشود یکی از مهمترین ها است .

پیشنهاد  ما به شما میز ناهار خوری چوبی است که به زیبایی در هر فضایی میدرخشد و طرح ها ، شیار ها و نقش و نگار های طبیعی روی سطح خو را به نمایش میگذارد و جلوه ی زیبایی به محیط میدهد.

همچنین مدل های بسیار متنوع و ابعاد و اندازه های مختلف میز ناهار خوری چوبی یکی دیگر از دلایل انتخاب میز ناهار خوری از جنس چوب است .

میز ناهار خوری چوبی رنگ های مختلفی دارد . بهتر است برای اتاق ناهار خوری از میز با رنگ روشن مثل کرمی و قهوه ای روشن استفاده شود تا فضا تاریم به نظر نیاید و همچنین غذای مختلف و  چیدمان روی میز به خوبی مشخص باشد.

بودن پنجره در اتاق ناهار خوری و تابش نور طبیعی در اتاق ناهار خوری هنگام خوردن غذا حس خوبی ایجاد میکند. علاوه ب نور طبیعی ، نور پردازی اتاق ناهار خوری نیز مهم است . میتوانید از لوستر های مدرن علاوه بر نور پردازی برای زیبا سازی اتاق ناهار خوری نیز استفاده کنید.

صندلی های میز ناهار خوری باید زیبا و مقاوم باشند تا مدت زیادی برای شما قابل استفاده باشند و به سادگی خراب نشوند.

رنگ صندلی های میز ناهار خوری سلیقه ای است ولی میتوانید با کمی خلاقیت به جزئیات اتاق ناهارخوری توجه کرده و با توجه به رنگ پرده ها، دیوار و سایر وسایل رنگ صندلی میز ناهارخوری خود را هوشمندانه انتخاب کنید.

برای ایجاد احساس راحتی در خود و میهمانتان بهتر است اتاق ناهار خوری در قسمتی از خانه باشد که دسترسی آن به آشپزخانه و سایر قسمت های خانه راحت تر باشد.

اگر طرفدار سبک مدرن هستید، برای زیبا سازی اتاق ناهار خوری میتوانید از قفسه های چوب و فلز دکوری استفاده کنید و جلوه ای زیبا در  اتاق ناهار خوری ایجاد کنید.

ویژگی قفسه های چوب و فلز این است که علاوه بر فضای کمی که اشغال میکنند ، فضای زیادی برای چیدمان داخل قفسه ها در اختیار شما خواهد بود و با ورود به اتاق ناهار خوری تاثیر این قفسه ها مشخص میشود.

اگر برای قرار دادن  کلکسیون وسایل مورد علاقه خود مثل مجسمه ها ، شمع های فانتزی و  ماگ های زیبا جایی ندارید،  این قفسه ها بهترین انتخاب هستند.

استفاده از کاکتوس های زیبا و قاب عکس های خانوادگی نیز جلوه ای زیبا به فضا میدهد و شما به هنگام صرف غذا با خانواده و میهمانتان از دیدن آن ها لذت میبرید ، همچنین کتاب های مورد علاقه خود را هم میتوانید در قفسه ها قرار دهید .

قفسه های چوب و فلز در ابعاد و اندازه های مختلف ساخته میشود و شما میتوانید در روستیک ایران با توجه به فضایی که دارید قفسه مورد نظر خود را سفارش دهید و از فضا استفاده ی بهینه کنید.

برای سفارش محصول مورد نظر خود به فروشگاه های روستیک ایران در تهران_سعادت آباد مراجعه کنید.

Scroll to Top