خرید ست 6 نفره میز ناهار خو ری روستیک

خرید ست 6 نفره میز ناهار خو ری روستیک

خرید ست 6 نفره میز ناهار خو ری روستیک

خرید حضوری جدید ترین مدل های میز ناهار خوری ست 6 نفره چوبی، میز های ناهار خوری سبک روستیک با پایه فلزی در گالری روستیک ایران در تهران – سعادت آباد

تولید و ارائه میز و صندلی ناهار خوری 6 نفره، 8 نفره، 10 نفره، 12 نفره با توجه به نیاز شما و میزان فضایی که در منزل تان در اختیار دارید.

جهت سفارشی سازی میز ناهار خوری و بازدید از مدل های بیشتر با همکاران ما در فروشگاه روستیک ایران تماس حاصل فرمایید. 09123277999

دکوراسیون اتاق غذا خوری به سبک روستیک

اگر می خواهید دکوراسیونی با فضایی مدرن و در عین حال آرامش بخش و نزدیک به سبک روستایی در اتاق غذا خوری تان تجربه کنید؛ استفاده از میز و صندلی های ناهار خوری چوبی بهترین گزینه است.

میز های ناهار خوری چوبی با مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند از جمله میز ناهار خوری با اسلب چوب گردو، طراحی صفحه میز ناهار خوری با ترکیب چوب و رزین، میز ناهار خوری چوبی با پایه فلزی.

استفاده از کف پوش چوبی برای اتاق غذا خوری و سایر قسمت های منزل یکی دیگر از راه هایی است که سبک دکوراسیون روستیک را برای منزل تان به ارمغان می آورد.

وجود راه پله های چوبی در دکوراسیون اتاق غذا خوری تاثیر به سزایی در ایجاد محیطی تقریبا روستایی و سبک زیبا و خاص روستیک دارد.

برای طراحی و ساخت میز های ناهار خوری روستیک عمدتا از چوب های طبیعی گردو، راش، بلوط، افرا، ممرز، توسکا و روسی استفاده می شود.

Scroll to Top