خرید شیک ترین میز ناهار خوری چوبی 6 نفره

خرید شیک ترین میز ناهار خوری چوبی 6 نفره

خرید شیک ترین میز ناهار خوری چوبی 6 نفره

میز های ناهار خوری چوبی امروزه علاوه بر کاربردی که دارند، از وسایل مهم در دکوراسیون نیز میباشد و جنس و مدل آن ها تاثیر زیادی در زیبایی محیط خواهد داشت.

جنس چوب  میز های ناهار خوری از جنس چوب بلوط، افرا ، راش و گردو میباشد و این تنوع جنس چوب در ساخت میز های ناهار خوری چوبی و زیبایی های طبیعی روی سطح چوب باعث شده که در از گذشته تا کنون و در تمام سبک خانه ها میز ناهار خوری چوبی طرفدار بسیاری داشته باشد.

تنوع میز های ناهار خوری چوبی از لحاظ  ابعاد، اندازه و رنگ بسیار بالاست.

رنگ های زیبا و طبیعی چوب عبارت اند از: گردویی، عنابی، کرمی، سرخ و قهوه ای تیره

میزهای ناهار خوری چوبی روستیک همچنین دوام و مقاومت بالایی دارند و تا مدت های طولانی میتوانید از آن ها استفاده کرده و تغییری در آن مشاهده نکنید.

صندلی های میز ناهار خوری چوبی از جنس فلزی ، چوبی، پلیمری و پارچه ای ساخته میشوند و هر کدام زیبایی و راحتی خاص خود را دارند.

انتخاب صندلی میز ناهار خوری چوبی کاملا سلیقه ای است ولی بهتر است راحتی و دوام صندلی از مواردی باشد که در حین انتخاب صندلی در نظر  دارید.

موردی  که تاثیر مهمی در دکوراسیون داخلی دارد، ست کردن رنگ پارچه صندلی میز ناهار خوری چوبی با پارچه ی مبلمان و پرده ها میباشد.میتوانید از رنگ های خاص مثل سبز زمردی، آبی سلطنتی و سرخابی استفاده کنید.

مورد بعدی اینکه هر چه رنگ دیوارهای خانه و وسایل چوبی خانه روشن تر باشد، خانه دلباز تر و فضا بزرگتر بنظر خواهد رسید.

با قرار دادن گلدانی زیبا بر روی میز ناهار خوری چوبی به سبک روستیک و همچنین تلفیق رنگ های زیبای گل با رنگ گرم و طبیعی سطح روی چوب جلوه ای بسیار خیره کننده به فضا میدهد.

پایه های میز ناهار خوری چوبی به سبک روستیک چوبی و فلزی میباشد .

امروزه مدل های خاصی از پایه های فلزی ساخته میشود مثل ضربدری و ال شکل که فضا را مدرن میکند.

بهتر است قبل از خرید میز ناهار خوری چوبی به سبک روستیک،به فضایی که قرار است میز ناهار خوری را در آنجا قرار دهید دقت کرده و با توجه به اندازه فضا و تعداد نفرات ، میز ناهار خوری مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

برای خرید شیک ترین میز ناهار خوری چوبی 6 نفره از 3 شعبه ی روستیک ایران در تهران_سعادت آباد دیدن کنید و برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09123277999 تماس بگیرید.

Scroll to Top