خرید قفسه های چوب و فلز دکوری روستیک | جدیدترین مدل قفسه های دکوری

خرید قفسه های چوب و فلز دکوری روستیک | جدیدترین مدل قفسه های دکوری

خرید قفسه های چوب و فلز دکوری روستیک | جدیدترین مدل قفسه های دکوری

قفسه های چوب و فلز  دکوری بیشتر برای اتاق نشیمن استفاده می شوند .البته  بدلیل نمای زیبایی که به فضا می دهند ، در اتاق ناهار خوری نیز جای خود را باز کرده اند و معمولا در اتاق های ناهار خوری بزرگ، یک دیوار را برای قفسه های چوب و فلز و قرار دادن ظروف زیبا در آن اختصاص می دهند.

امروزه به جای استفاده از کمد ها و بوفه های جا گیر در اتاق نشیمن و پذیرایی، از این قفسه های چوبی جذاب و جا دار استفاده می شود که تعداد طبقات آن با سلیقه ی افراد ساخته می شود .

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دکوراسیون اتاق نشیمن برایتان مهم است و از سبک های بی روح و خنثی سبک مدرن خسته شده اید، با قرار دادن قفسه های چوب و فلز روستیک که رنگ چوب آن هم به صورت کرمی، قهوه ای و عنابی می باشد، و همچنین قرار دادن ظروف و دکوری های مختلف، رنگ ها را در فضای نشیمن به جریان انداخته و در منزل خود گرما و صمیمیت ایجاد کنید.

چند نمونه از قفسه های چوب و فلز  روستیک را در تصاویر زیر مشاهده کنید.

قفسه های چوب و فلز روستیک که در اتاق نشیمن قرار می گیرند، علاوه بر اینکه میتوان در آن ها ظروف تزئینی و سفالی و یا مجسمه قرار داد، برای قرار گیری کتاب، ساعت و حتی گل و گیاه هایی مثل کاکتوس نیز مناسب می باشد.

جهت خرید جدیدترین  و شیک ترین مدل های قفسه های چوب و فلز روستیک ، از فروشگاه روستیک ایران در تهران_سعادت آباد مراجعه کنید.

 

Scroll to Top