خرید قفسه های چوب و فلز مدرن

خرید قفسه های چوب و فلز مدرن

قفسه های چوب و فلز مشکی،قفسه های چوب و فلز متنوع

شما می توانید برای اتاق نشیمن ،اتاق خواب،فضای داخلی محیط کار،مغازه یا کافی شاپ خود از قفسه های چوب و فلز استفاده کنید.

این قفسه ها برای چیدمان دکور (مجسمه،ظروف زینتی،شمع های تزیینی ) و به عنوان قفسه کتاب یا قفسه گل و جا کفشی و  حتی برای  قرار دادن لباس ها مورد کاربرد است و متناسب با سلیقه تان حتی آن را در کنار میز تلویزیون خود می توانید قرار دهید.

شکل هندسی این قفسه ها می تواند متناسب با دکور و طراحی شما مربع ، مستطیل ، مثلث و دایره و…باشد.

هم چنین در خصوص سایز این قفسه ها و عریض و طویل بودن آن و میزان به کار رفتن چوب و فلز موجود در آن و نوع چوب(راش،بلوط،گردو) باید به این نکته پرداخت که  می تواند براساس سلیقه و نیاز  شخصی و بودجه مد نظرتان برای شما تهیه گردد.

استفاده از صندلی و آباژور در کنار قفسه های چوب و فلز جلوه آن را برای بینندگان لذت بخش تر خواهد کرد.

اگر احساس می کنید دیوار منزلتان بیش از حد عریان و خالی است و در عین حال سبک چیدمان منزل شما طراحی مدرن است انتخاب این قفسه ها به شما پیشنهاد می شود.

از دیگر مزایای این قفسه های فلزی این است که به راحتی می توان آن را جابه جا کرد و هر زمان شما از دکوراسیون منزل خود خسته شدید با کمترین جابه جایی می توانید دکوری جدید برای خودتان بسازید و به عنوان اکسسوری جذاب آن را با دیگر وسایل منزل خود ست کنید و هارمونی دل انگیزی برای خودتان ایجاد کنید.

گالری ما،گالری روستیک واقع در سعادت آباد با شماره 09123277999 می تواند انواع سفارش های شما در خصوص قفسه های چوب و فلز را بپذیرد.

Scroll to Top