خرید قفسه های چوب و فلز

خرید قفسه های چوب و فلز

خرید قفسه های چوب و فلز

قفسه و دیوایدر چوبی کرم رنگ

قفسه های چوب و فلز برای چیدمان قسمت های مختلف خانه های مدرن، بسیار کاربردی هستند.

روستیک ایران با در نظر گرفتن سلایق همگانی و استفاده از بهترین چوب های طبیعی و فلزات، قفسه های بسیار زیبا و کاربردی را برای موارد مختلف اعم از: قفسه آشپزخانه، قفسه انباری، قفسه کتاب و قفسه هایی برای دکور و زیباسازی فضاهای خانه، آماده می کند.

شما میتوانید برای خرید این قفسه های چوبی و بازدید از مدل های متنوع تر، به سه گالری روستیک ایران واقع در آدرس تهران_سعادت آباد حضوری مراجعه کنید.

قفسه ترکیب چوب و فلز آشپزخانه

قفسه آشپز خانه:

برای دسترسی راحت افراد به تمام ظروف و وسایل آشپزخانه، به قفسه هایی برای مرتب کردن فضا و نیز چیدن ظروف دکوری نیاز است.

شیک ترین مدل قفسه چوبی کرم رنگ

ویترین ظروف ترکیب چوب:

این ویترین ها در نقاط غیرقابل دسترس و نقاط کور بیشترین کاربرد را ایجاد میکند.

ویترین ها در دکوراسیون خانه نقش مهمی دارند و با ست کردن رنگ چوب ویترین و سایر وسایل دیگر نظیر مبلمان، میز تلویزیون، میز ناهارخوری چوبی جلوه ای بسیار زیبا به خانه شما می بخشند.

و علاوه بر این شما با قرار دادن ظروف قدیمی، مجسمه های کوچک و سایر چیزهایی که دوست دارید در داخل ویترین، با نگاه کردن به آن حس خوبی پیدا میکنید و در خانه های مدرن بسیار کاربرد دارند.

زیباترین مدل قفسه ترکیب چوب و فلز برای دکوراسیون خانه های لاکچری

قفسه کتاب:

برای کسانی که اهل کتاب هستند و یا افرادی که در زندگیشون با کتاب سروکار دارند مثل: دانشجویان و فرهیختگان، قفسه های کتاب چوب و فلز خیلی پیشنهاد میشود.

با دسته بندی کتاب هایتان در قفسه های چوبی، ضمن اینکه راحت به کتاب هایتان دسترسی دارید، فضای مدرن و نمای زیبایی به وجود می آورد.

روستیک ایران با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین چوب ها، جدیدترین قفسه های کتاب را متناسب با فضا و سلیقه های شما تولید میکند.

شما میتوانید با مراجعه حضوری به شعبه های برند روستیک در سعادت آباد از انواع مدل ها دیدن کنید و پس از مشاوره گرفتن از همکاران ما قفسه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

رخت آویز مدرن ترکیب چوب و فلز:

این نوع رخت آویزها که به تازگی خیلی ترند شده و به آن رگال هم گفته میشود علاوه بر اینکه برای قرار دادن لباس خیلی کاربردی هست ، نمای بسیار زیبایی به اتاق میدهد.

قسمت پایین رخت آویز برای قرار دادن کفش و یا وسایل دکوری مناسب است.

در روستیک ایران مدرن ترین رخت آویز ها در طرح ها و رنگ های مختلف موجود میباشد.

در شعبه های روستیک ایران سفارشی سازی محصولات چوبی در ابعاد و اندازه های مختلف امکان پذیر است.

برای اطلاع بیشتر از محصولات روستیک با شماره 09123277999 تماس حاصل فرمایید.

 

Scroll to Top