خرید مدل های جدید کانتر بار

خرید مدل های جدید کانتر بار

متفاوت ترین قسمت یک خانه لاکچری فضایی برای یک دورهمی دوستانه است. محلی مانند یک کافی شاپ دوستانه، اما خانگی که شما امکان سرو قهوه، چای، نسکافه، آبمیوه و نوشابه را برای میهمانان و دوستان خود به صورت سلف سرویس فراهم می کنید.

کانتر بارها در طرح ها و سبک های متفاوتی ساخته می شوند از کانتر بار بزرگ ایستاده گرفته تا کانتر بار کوچک به صورت میز و یا دیواری، چرخدار.

کانتر بارهای چوبی علاوه بر زیبایی و تاثیری که در دکوراسیون داخلی منازل لاکچری دارند، از کیفیت خوبی نیز برخوردارند، کانتر بار چوبی علاوه بر تاثیری که در زیباسازی فضای منزل دارد برای چیدمان وسایل استفاده می شود.

سبک روستیک یکی از سبک هایی است که در آن وسایل با چوب طبیعی ساخته می شوند و زیبایی طبیعی بی نظیری را به نمای اتاق می بخشند.

میزهای بار را علاوه بر منزل می توان در کافی شاپ ها، رستوران ها، تالارها، استفاده کرد. این میزها دارای کمد هستند و بهترین فضا را برای قرار گیری وسایل و لوازم پذیرایی ایجاد می کنند. به عنوان مثال می توان لیوان ها، آب میوه ها وسایر نوشیدنی ها را به شکل زیبایی بر روی میز بار چید.

میز بار در ابعاد متفاوتی بنا به درخواست شما و نوع کاربردی که دارند ساخته می شوند. بنابراین میز بار هارمونیک با سایر وسایل را انتخاب کنید. در تصاویر زیر نمونه هایی از کانتر بارهای زیبای چوبی را مشاهده می کنید.

با ما تماس بگیرید.

 

Scroll to Top