خرید مدل های خاص جلو مبلی چوبی مدرن

خرید مدل های خاص جلو مبلی چوبی مدرن

برای خرید مدل های خاص جلو مبلی مدرن میتوانید از نمونه های موجود در فروشگاه روستیک ایران دیدن کنید.

برای آنکه دکوراسیون خانه زیبا بنظر برسد باید فاکتور های زیادی رعایت شود. و انتخاب صحیح اسباب و وسایل خانه نیز یکی از این موارد می باشد.

مبلمان در هر خانه و با هر سبکی که باشد، سهم زیادی از دکوراسیون داخلی فضای نشیمن را دارد. پس باید مبلمانی که انتخاب میکنید متناسب با فضایی که دارید و متناسب با سبک خانه باشد.

برای مثال در خانه ای که از چیدمان آن بر اساس سبک مینیمال می باشد، مبل سلطنتی جایی ندارد. با مطالعه سبک ها تا حد زیادی میتوانید در انتخاب صحیح وسایل منزل موفق باشید.

این مطلب در مورد میز جلو مبلی چوبی به سبک روستیک می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تصاویر زیر را مشاهده کنید.

هر ست مبلی نیاز به یک جلو مبلی برای تکمیل خود دارد. جلو مبلی هایی از جنس چوب با اشکال هندسی مدرن امروزی به فضای اتاق نشیمن نمای خاص و شیکی می دهند.

جلو مبلمان های چوبی از جنس چوب گردو، راش، افرا و بلوط در شکل های مختلف ساخته میشود.

جلو مبلی ها شکل های متنوعی دارند مانند: دایره، مربع، مستطیل، بیضی، و اشکال ناهماهنگ می باشد. این اشکال در سایز های مختلفی ساخته شده و باتوجه به فضای موجود، در اتاق نشیمن قرار میگیرند.

جلو مبلی چوبی به سبک روستیک برای قرار دادن وسایل پذیرایی خیلی مفید بوده و در دور همی های دوستانه و مهمانی ها، وسایل مورد نیاز برای پذیرایی مانند ظروف پذیرایی و میوه یا خوراکی ها در دسترس هستند.

بودن وسایلی از جنس چوب طبیعی در خانه ، برای افراد پر مشغله که وقت ندارند به طبیعت بروند، یاد آور جنگل و طبیعت بوده و حس خوبی منتقل میکند.

برای چینش روی میز جلو مبلمان چوبی از ظرف میوه، گلدان و مجله ای هنری و یا شمع های زیبا استفاده کرده و برای زیباسازی فضای اتاق نشیمن مانند یک دکوراتور حرفه ای عمل کنید.

پایه های میز جلو مبلی چوبی ، به صورت چوبی و فلزی و با ضخامت های مختلف برای اندازه های مختلف ساخته میشود.

برای خرید مدل های خاص جلو مبلی چوبی مدرن از مدل های موجود در 3 فروشگاه روستیک ایران در تهران_سعادت آباد دیدن کنید.

همچنین در روستیک ایران امکان سفارش محصولات نیز وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09123277999 تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

 

Scroll to Top