خرید مدل های لاکچری میز جلو مبلی چوب و رزین | میز جلو مبلی چوبی با پایه فلزی

خرید مدل های لاکچری میز جلو مبلی چوب و رزین | میز جلو مبلی چوبی با پایه فلزی

خرید مدل های لاکچری میز جلو مبلی چوب و رزین | میز جلو مبلی چوبی با پایه فلزی

اگر علاقه مند به استفاده از متریال های طبیعی زیبا و در عین حال، مقاوم و بادوام برای چیدمان منزل خود هستید ما محصولات دکوراسیونی روستیک را به شما پیشنهاد می کنیم. زیرا علاوه بر زیبایی ظاهری به دلیل وجود گره، شیارهای منحنی و خطوط روی سطح چوب، دارای خواص مختلفی از جمله نوسانات دمایی بسیار کم در سرما و گرما است.

محصولات چوبی اعم از میز ناهار خوری، مبلمان چوبی و میز جلو مبلی چوبی مناسب برای فصل های سرد و گرم است.

مواد و متریال های دیگر مانند سرامیک نوسانات دمایی بالایی دارد به طوری که در فصل سرد زمستان اگر خانه ی شما گرم هم باشد سرامیک همچنان سرد است که نمی توان آن را لمس کرد از این رو راه رفتن در خانه ای با کف پوش سرامیکی نیاز به جوراب و پاپوش دارد در حالی که کف پوش چوبی مناسب برای تمام فصول است.

 

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می فرمایید با توجه به سلیقه و سفارش شما امکان طراحی و تولید میز های جلو مبلی مدرن با ترکیب چوب و رزین اپوکسی نیز وجود دارد.

طراحی صفحه و پایه میز های جلو مبلی با استفاده از رزین و با رنگ های جذاب آبی کاربنی، سبز و کلا طیف رنگ های سفید تا مشکی جذابیت دکوراسیون منزل تان را صد چندان جلوه می دهد.

میز های جلو مبلی چوبی را همرنگ با میز تلویزیون یا میز کنسول خریداری کنید تا ترکیب رنگی در دکوراسیون منزل حفظ شود.

جهت خرید میز جلو مبلی چوبی، میز مقابل مبلمان ترکیب چوب و رزین به آدرس 3 گالری و فروشگاه روستیک ایران در تهران – سعادت آباد حضوری مراجعه نمایید.

ساخت سفارشی انواع میز های جلو مبلی ترکیب چوب و شیشه، میز ناهار خوری چوبی، میز تلویزیون چوب و فلز، کنسول و بوفه چوبی در رنگ و طرح های گوناگون پذیرفته می شود.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از قیمت محصولات چوبی با این شماره تماس حاصل فرمایید. 09123277999

Scroll to Top