خرید مدل های لاکچری میز و صندلی ناهار خوری چوبی

خرید مدل های لاکچری میز و صندلی ناهار خوری چوبی

جهت خرید مدل های لاکچری میز و صندلی ناهار خوری چوبی مدرن ، میتوانید در روستیک ایران بهترین و با کیفیت ترین مدل ها را انتخاب کنید .

با پیشرفت علم و تکنولوژی و به دلیل مشغله زیاد، تمایل انسان ها برای داشتن محصولات چوبی در خانه افرایش یافته است .
زیرا وجود عناصری از جنس چوب طبیعی ، حس بودن در طبیعت را در انسان ایجاد میکند و باعث میشود از خانه هایی با دکوراسیون سرد و بی روح فاصله بگیرند .
میز های ناهار خوری چوبی نیز یکی از این محصولات چوبی میباشد که امروزه علاوه بر استفاده ای که از آن میشود، در دکوراسیون و چیدمان خانه دارای اهمیت میباشد .
چرا میز ناهار خوری چوبی؟
_میز ناهار خوری چوبی از گذشته تا کنون به دلیل دوام و مقاومت بالایی که دارد، در خانه ها بوده و روز به روز مدل های متنوع تری از آن ساخته میشود. امروزه میز ناهار خوری چوبی به سبک روستیک در خانه های مدرن هم خیلی طرفدار دارد
_تنوع در ابعاد و اندازه و همچنین طرح و رنگ میز ناهار خوری چوبی دلیل دیگر انتخاب میز ناهار خوری از جنس چوب میباشد.
_ تنوع در اشکال هندسی میز ناهار خوری که شامل: دایره، مربع، مستطیل، بیضی و اشکال نا منظم ، برای چیدمانی حرفه ای با سبک های مختلف بسیار عالی بوده و یکی از دلایل انتخاب این میز های ناهار خوری چوبی است.
صندلی های میز ناهار خوری چوبی باید به گونه ای باشد که علاوه بر رنگ خاص و طرح زیبایی که دارد، راحت نیز باشد.
شما در اتاق ناهار خوری یا اتاق نشیمن از دوستان و یا میهمان خود پذیرایی خواهید کرد .پس میز ناهار خوری چوبی باید به گونه ای باشد که ذوق و سلیقه ی شما را در انتخاب میز و صندلی چوبی نشان دهد.
رنگ های خاص و طبیعی میز ناهار خوری چوبی که در هر فضایی ، زیبایی فضا را دو چندان میکند، باید همرنگ با سایر اکسسوری های چوبی منزل انتخاب شود و ترکیب بندی قوی را با میز جلو مبلی، کفپوش ، قفسه های چوبی و مبلمان ایجاد میکند.
بهتر از قبل از خرید میز ناهار خوری چوبی به مواردی مثل فضایی که در اختیار دارید و همچنین تعداد نفرات خود توجه کنید .
مثلا اگر میخواهید میز ناهار خوری چوبی خود را در آشپزخانه قرار دهید ، بهتر است میز ناهار خوری گرد انتخاب کنید و در مرکز آشپزخانه قرار دهید.
اگر برای 4 نفر میز ناهار خوری میخواهید، میز ناهار خوری مربعی انتخابی مناسب میباشد.
اگر تعداد نفرات از 4 نفر بیشتر است و میخواهید میز ناهار خوری را در اتاق ناهار خوری و یا اتاق نشیمن قرار دهید ، میز ناهار خوری مناسب ،مستطیل شکل میباشد .
طرح و نقش های زیبا و خاص روی سطح میز ناهار خوری چوبی به سبک روستیک ، آنقدر جذاب هستند که توجه هر بیننده ای را به خود جلب میکنند.

چینش روی میز ناهار خوری چوبی نیز جلوه ی آن را دو چندان میکند . میتوانید همانند تصاویر بالا روی میز ناهار خوری چوبی را با ظروف دکوری از جنس چوب یا سفال، ظرف میوه و یا گلدان زیبا تزئین کرده و گرما و صمیمیت را در محیط خانه بیشتر کنید.

برای خرید مدل های لاکچری میز و صندلی ناهار خوری چوبی ، از 3 گالری روستیک ایران در تهران دیدن کنید .امکان سفارشی سازی محصولات نیز وجود دارد.

تلفن تماس:09123277999

 

Scroll to Top