خرید مدل های متنوع میز جلوی مبلمان با پایه فلزی

خرید مدل های متنوع میز جلوی مبلمان با پایه فلزی

خرید مدل های متنوع میز جلوی مبلمان با پایه فلزی

اتاق نشیمن و پذیرایی مهترین بخش در هر خانه است زیرا به هنگام ورود به خانه اولین چیزی که به چشم می آید چیدمان و دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن است.

برای داشتن اتاق نشیمنی با چیدمانی زیبا، انتخاب صحیح و هوشمندانه وسایل و جزئیات اتاق نشیمن به شما کمک زیادی میکند.

مبلمان یکی از مهمترین وسایل در خانه است و انتخاب سبک و مدل مبلمانی انتخاب کنید که زیبایی خانه ی شما را دو چندان کند.

علاوه بر مبلمان، میز جلو مبلی یا همان عسلی ،امروزه یک عضو مهم در چیدمان و دکوراسیون خانه است و جلوه ی زیبایی به خانه میدهد.

هر وسیله و اکسسوری که به اتاق نشیمن اضافه میکنیم در زیبایی آن تاثیر دارد و بهتر است جوری انتخاب کنیم که تاثیر مثبت داشته باشد.

میز های جلو مبلی چوبی در طرح ها، رنگ ها و ابعاد مختلف ساخته شده و تنوع خیلی زیادی دارند.

نام دیگر میز جلو مبلی، میز قهوه خوری نیز میباشد که کاربرد آن میز را در فضا مشخص میکند.

شیار ها و طرح های طبیعی و زیبای روی سطح چوب در میز مقابل مبل ، حس بودن طبیعت را به خانه منتقل میکند .

پایه های میز جلو مبلی چوبی در طرح های خاص و زیبا مثل :ضدربدری و ال شکل و سایر مدل ها از جنس فلزی هستند که بسیار ترند شده و در خانه های مدرن و لاکچری خیلی طرفدار دارد.

این میز ها اشکال مختلفی دارند که عبارت اند از : دایره ای، بیضی، مستطیل، چند ضلعی و اشکل نامنظم که هر کدام از آن ها زیبایی منحصر به فرد و خاص خود را دارند و انتخاب آن ها بسته به فضا و سلیقه ی هر شخص صورت میگیرد.شما طرفدار کدام مدل از میز جلو مبلی هستید؟نظراتتونو برای ما بنویسید .

روی میز جلو مبلی با ابعاد کوچکتر ، میتوانید گلدان کاکتوس کوچکی قرار دهید .

برای چیدمان روی میز جلو مبلی با ابعاد بزرگتر میتوانید از یک ظرف چوبی و یا گلدان زیبا با گل های رنگانگ و همچنین از شمع استفاده کنید و جلوه ای خیره کننده به میز دهید.

یادتان باشد که وسایل خانه نمایانگر ذوق و سلیقه ی شما برای انتخاب و چیدمان آن ها هستند پس برای زیبایی فضای خانه ی خود وقت بگذارید .

یک مدل میز جلو مبلی با رزین هم وجود دارد . رزین با رنگ های خیره کننده و زیبا فضایی گرم و صمیمی برای خانه ی شما ایجاد میکند .

برای خرید حضوری میز جلو مبلی چوبی در ابعاد و اشکال متنوع به روستیک ایران مراجعه کنید .

فروشگاه های روستیک ایران در تهران _سعادت آباد  علاوه بر مدل های موجود ، سفارشی سازی محصولات با بهترین کیفیت را نیز برای شما فراهم کرده است.

تلفن تماس:09123277999

 

 

Scroll to Top