خرید میزهای ناهار خوری 12 نفره چوبی

خرید میزهای ناهار خوری 12 نفره چوبی

خرید میزهای ناهار خوری 12 نفره چوبی

اگر شما خانواده ای پر جمعیت هستید و یا اکثر اوقات میهمان دارید ، بهتر است  میز ناهار خوری با تعداد نفرات 10 و یا 12 نفره انتخاب کنید.

میز های ناهار خوری چوبی به سبک روستیک و 12 نفره، همانطور که در تصاویر های بالا مشاهده کردین، قسمت زیادی از فضا اتاق ناهار خوری را در برمیگیرند

اولین چیزی که با وارد شدن به اتاق نظر بقیه را جلب میکند میز ناهار خوری شما است پس انتخاب مدل و جنس میز ناهار خوری که انتخاب میکنید در دکوراسیون داخلی نیز بسیار حائز اهمیت است.

این میز های ناهار خوری چوبی در رنگ های متنوع مثل گردویی، عنابی و کرمی وجود داشته و از جنس چوب بلوط، گردو، راش و افرا هستند.

پایه ی میز ناهار خوری چوبی به سک روستیک علاوه بر چوبی، به شکل فلزی نیز وجود دارد.

طرح ها و شیار های طبیعی و جذاب روی سطح چوب ، جلوه ی فضا رو دو چندان میکند. مثلا چوب گردو که گره های زیبا و خطوط تیره ای که روی سطح خود دارد نظر هر بیننده ای را به خود جلب کرده و بسیار طرفدار دارد.

شکل هندسی میز های ناهار خوری 12 نفره معمولا مستطیلی است و برای اینکه چیدمانی زیبا و حرفه ای داشته باشید میتوانید  یک لوستر بالای میز ناهار خوری چوبی نصب کنید. نکته این است که اگر شکل هندسی لوستر همانند میز ناهار خوری مستطیل شکل باشد ، محیطی بی نظیر برای صرف غذا خواهید داشت.

بهتر است میز ناهار خوری چوبی را در قسمتی که نورگیر تر است قرار دهید از با برخورد نور طبیعی به خطوط زیبای روی سطح چوب لذت بیشتری ببرید.

برای چیدمان روی میز ،میتوانید یک ظرف دکوری زیبا روی میز ناهار خوری خود قرار داده و چیدمانی ساده و شیک داشته باشید.

هیچ چیز مثل گل و گیاه تازه نمیتواند به خانه انرژی بخشد . میتوانید در اتاق ناهار خوری در قسمت کنج گیاه های آپارتمانی زیبا که امروزه خیلی ترند شده است (مثل گیاه آپارتمانی سانسوریا) قرار دهید.

یکی دیگر از کارهایی که میتوانید برای زیبا تر شدن اتاق ناهار خوری انجام دهید ، قاب عکس های زیبا و مدرن بر روی دیوار قرار داده و دیوار ها را از حالت بی روح بودن خارج کنید.

برای خرید میزهای ناهار خوری 12 نفره چوبی به فروشگاه روستیک ایران در تهران_سعادت آباد مراجعه کنید .

همچنین در روستیک ایران امکان سفارشی سازی محصولات نیز وجود دارد . برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09123277999 تماس حاصل نمایید.

Scroll to Top