خرید میز تلویزیون چوبی روستیک | جدید ترین مدل های میز تی وی چوبی با قفسه های چوب و فلز مدرن

خرید میز تلویزیون چوبی روستیک |جدیدترین مدل های میز تی وی چوبی با قفسه های چوب و فلز مدرن

خرید میز تلویزیون چوبی روستیک | جدید ترین مدل های میز تی وی چوبی با قفسه های چوب و فلز مدرن

میز های تلویزیون چوبی با طرح های شیک و خاصی که دارند به منازل زیبایی می بخشند.

قبول دارید که هیچ چیز نمیتواند گرما و صمیمیت چوب و محصولات چوبی را در منزل ایجاد کند؟

میز های تی وی چوبی به سبک روستیک با رنگ های کرمی، قهوه ای تیره و قهوه ای روشن و تنوع بالا در طرح های میز، موردی عالی و مخاطب پسند است .

چند نمونه از میز تلویزیون چوبی لاکچری را مشاهده نمایید.

میز تلویزیون چوبی ساده

میز تلویزیون چوبی با طراحی ساده و در عین حال شیک مناسب برای خانه هایی است که متراژ اتاق نشیمن متوسط بوده و خیلی بزرگ نیست .

بعضی از این میز های تی وی چوبی ساده، به صورت پایه دار هستند و بعضی دیگر بدون پایه که هر دو جذابیت های خاص خود را دارند .

معمولا میز های تلویزیون چوبی ساده دارای کشوهایی برای قرار دادن وسایلی مثل کنترل ، سی دی و سایر وسایل هستند.

ابعاد میز تلویزیون باید متناسب با تلویزیون بوده و خیلی بزرگتر و یا کوچکتر نباشد.

میز تلویزیون با قفسه چوب و فلز

با دیدن تصاویر بالا ، احتمالا شما هم مثل سایر طرفداران قفسه های چوب و فلز، دلبسته ی این نوع میز های تلویزیون برای قرار دادن در فضای نشیمن منزل زیبای خود شده اید.

برای منازلی که در اتاق نشیمن یا پذیرایی فضای خالی زیادی دارند، قرار دادن میز تلویزیون چوبی با قفسه انتخابی مناسب است.

معمولا در خانه های ایرانی که دور همی های خانوادگی و جمع های دوستانه در مقابل تلویزیون و با تماشای آن سپری میشود،  با انتخاب میز تلویزیون چوبی همراه با باکس و قفسه که رنگ آن با مبلمان و میز ناهار خوری ست است، سلیقه ی خاص و منحصر به فرد خود را با انتخاب محصولات چوبی مدرن به نمایش خواهید گذاشت.

در روستیک ایران علاوه بر نمونه های موجود و زیبا، ابعاد و اندازه ی قفسه ها نسبت به فضای موجود  و طبق سلیقه هر شخص طراحی و ساخته می شود.

قفسه ها جایی برای قرار دادن دکوری ها و تزئینی های خاص و شیک بوده و مقاومت و استحکام بالایی برای قرار دادن این وسایل دارد و از بهترین نوع فلز برای ساخت آن استفاده می شود.

باکس هایی که در تصاویر مشاهده کردید، تکمیل کننده ی ست میز تلویزیون بوده و برای هر خانه ای نیاز است .

این باکس های چوبی جذاب و خیره کننده علاوه بر نمای زیبایی که دارند، برای قرار دادن وسایل اطراف تی وی از آن استفاده می شود.

پس با انتخاب میز تلویزیون چوبی با قفسه و باکس هم از فضای اتاق نشیمن بهترین استفاده را خواهید داشت و هم میز زیبایی برای تلویزیون خواهید داشت.

برای خرید زیباترین مدل های میز تلویزیون چوبی و همچنین سفارشی سازی میز تلویزیون با ابعاد مورد نظر خود به فروشگاه روستیک ایران در تهران_سعادت آباد مراجعه کنید.

تلفن تماس:09123277999

Scroll to Top