خرید میز تلویزیون چوبی لاکچری | مدل های خاص میز تلویزیون چوبی مدرن

خرید میز تلویزیون چوبی لاکچری | های خاص میز تلویزیون چوبی مدرن

خرید میز تلویزیون چوبی لاکچری | مدل های خاص میز تلویزیون چوبی مدرن

پس از خرید تلویزیون ال سی دی و یا ال ای دی ، باید میز تلویزیون زیبا و مناسب برای آن خریداری شود. دکوراسیون اتاق نشیمن که جمع های دوستانه و خانوادگی در آن برگزار میشود از اهمیت زیادی برخوردار است؛ پس عناصری که در اتاق نشیمن و پذیرایی قرار می دهیم در عین کیفیت و کاربردی بودن،شکل و شمایل زیبا و مدرنی نیز داشته باشند.

میز های تلویزیون امروزه در انواع مختفی متناسب با هر فضا و در جنس های مختلفی نیز ساخته می شوند .

در تصاویر زیر نمونه هایی از میز تلویزیون چوبی را مشاهده می کنید.

احتمالا با دیدن تصاویر بالا متوجه شده اید که چه نوع از میز های تلویزیون چوبی موضوع این مقاله می باشد.

میز های تلویزیون چوبی روستیک با قفسه ها و باکس های زیبای چوبی که در مدل های خاص و شیک ساخته شده و با ابعاد و اندازه های متنوع در منازل قرار میگیرد و نمایی لاکچری به اتاق نشیمن یا تی وی روم می دهد.

اگر فضای اتاق نشیمن شما بزرگ است و میخواهید میز تلویزیون مناسبی برای آن انتخاب کنید، توصیه ما به شما این است که یک دیوار را به تلویزیون و میز آن اختصاص دهید و از قرار دادن میز تلویزیونی کوچک در یک اتاق بزرگ خود داری کنید.

همچنین  میز تلویزیون  را در کنج اتاق نشیمن برای منازل با متراژ بزرگ ، قرار ندهید. سعی کنید از فضای موجود استفاده ی بهینه و مناسب را برده و طبق سلیقه ی خود فضا را چیدمان کنید.

قفسه های چوب و فلز میز تی وی چوبی:

طبقه ها و قفسه های چوب و فلز میز تلویزیون چوبی روستیک، به گونه ای مانند ویترین برای اتاق است و در قفسه های آن می توانید گل و گیاه،عکس های خانوادگی،ساعت و مجسمه های مدرن قرار دهید.

فلز به کار برده شده در ساخت این قفسه ها بسیار محکم و مقاوم خواهد بوده  و خیال شما از بابت قرار دادن دکوری ها بر روی قفسه ها راحت خواهد بود.

تصور کنید میز تلویزیونی دارید و قفسه های آن را طبق سلیقه و باب میل خود با وسایل مورد علاقه تان چیدمان کرده اید، تماشای تلویزیون در آن فضا با خانواده و در کل بودن در آن فضا خیلی انرژی بخش خواهد بود.

باکس های میز تلویزیون چوبی:

حتما برای قرار دادن وسایلی که میخواهید در باکس های چوبی زیبا قرار دهید نیز فکرهایی دارید.

این باکس های چوبی ،برای قرار دادن ساب و دستگاه پخش، پلی استیشن و سیم های اضافه برای نظم دادن به اطراف تلویزیون علاوه بر زیبایی آن کاربرد دارند.

رنگ باکس ها معمولا با قفسه ها و چوب میز تی وی ست می شود.

از تاثیر هماهنگی رنگ ها در فضای اتاق نشیمن غافل نشوید و سعی کنید رنگ چوب عناصر چوبی را نزدیک به هم و در یک طیف رنگی انتخاب کنید و دکوراسیون خانه خود را همانند یک دکوراتور حرفه ای به دست بگیرید.

در کل برای با یک بار خرید این میز های تلویزیون همراه قفسه و باکس، تا مدت ها خیال شما از بابت کیفیت و دوام و زیبایی میز تلویزیون راحت خواهد بود و به نوعی سرمایه گذاری برای شما محسوب می شود.

برای خرید جدیدترین و خاص ترین مدل های روز میز تلویزیون چوبی و همچنین سفارش ساخت مدل های جدید مطابق میل خود با بهترین کیفیت ، میتوانید از 3 فروشگاه روستیک ایران در تهران_سعادت آباد دیدن نمایید.

تلفن تماس:09123277999

Scroll to Top