خرید میز تلویزیون چوبی مدرن | میز تلویزیون لاکچری 2020

خرید میز تلویزیون چوبی مدرن | میز تلویزیون لاکچری 2020

خرید میز تلویزیون چوبی مدرن | میز تلویزیون لاکچری 2020

میز تلویزیون چوبی در خانه هم برای نگه داشتن تلویزیون بوده و هم جنبه ی دکور دارد. از این رو زیبایی و شکل و شمایل میز تلویزیون نیز اهمیت زیادی در چیدمان اتاق نشیمن دارد.

در تصاویر زیر مدل های متنوع  میز تلویزیون چوبی لاکچری را مشاهده میکنید.

انواع میز میز تلویزیون:

میز های تلویزیون انواع مختلفی دارند .

میز تلویزیون مدرن که برای خانه هایی با سبک مدرن از آن استفاده میشود. و طرحی ای خاص و منحصر به فردی دارند.

میز های تلویزیون کلاسیک و لوکس که برای خانه هایی با سبک کلاسیک به کار میروند و برای کسانی مناسب است که میز های تلویزیون کمی شلوغ می پسندند و به میز های ساده و مدرن علاقه ندارند.

میز های تلویزیون چوبی به دلیل تنوع بالا و مقاومتی که دارند هیچگاه قدیمی نمیشوند و همیشه پر طرفدار و محبوب هستند.

یک مدل از میز های تلویزیون چوبی که سراسری بوده و دارای قفسه های چوب و فلز زیبا و یا شلف هستند، به تنهایی میتوانند نقطه عطفی برای دکوراسیون منزل باشند.

زیرا اولین چیزی که با ورود به اتاق نشیمن به چشم می آید، تلویزیون و میز آن است پس هنگامی که میز تلویزیون مناسب سبک منزل خود را خریدید، گام مهمی در جهت زیبا سازی اتاق نشیمن برداشته اید.

احتمالا با دیدن تصاویر بالا متوجه شده اید که میز تلویزیون چوبی ، یکی از مهمترین عناصری است که ظاهر دکوراسیون را تغییر میدهد.

برای  میز های تلویزیون چوبی سراسری ایده های تمام نشدنی برای چیدمان و دکور قفسه ها وجود دارد.

اگر علاقه مند هستید در جاهای مختلف خانه و یا حتی در اطراف میز تلویزیون خود کتاب باشد، میتوانید از قفسه های چوب و فلز برای قرار دادن کتاب استفاده نمایید . همچنین اگر فضای کمی برای خرید کتابخانه دارید، قفسه ها به شما کمک میکنند تا یک کتابخانه ی کوچک در اطراف تلویزیون خود داشته باشید و از تماشای تلویزیون در آن فضا لذت ببرید.

جنس فلز این قفسه ها بسیار محکم و مقاوم بوده و با خیال راحت میتوانید وسایل خود را در آن قرار دهید.

بجز کتاب ، دکوری های زیبا مثل مجسمه ها و یا گیاه سبز و کاکتوس های خاص را میتوانید در این قفسه ها قرار دهید.

برای جلو گیری از آشفتگی و بی نظمی اطراف تلویزیون مانند پخش شدن سیم ها، نبود جایی برای قرار دادن ساب و یا دستگاه پخش، پلی استیشن ، کنترل ها و سایر لوازم ، باکس های چوبی زیبا با ابعاد متنوع و متناسب با وسایل شما در کنار میز تلویزیون چوبی قرار میگیرد.

نکته ای که خیلی مهم است و بهتر رعایت شود هماهنگی رنگ ست میز تلویزیون چوبی به همراه قفسه و باکس با چوب مبلمان، جلو مبلی و میز ناهار خوری میباشد و رعایت کردن این نکته به ما کمک می کند در چیدمان و دکوراسیون منزل خود، حرفه ای عمل کنید.

برای خرید شیک ترین و لاکچری ترین مدل های میز تلویزیون چوبی روستیک از 3 فروشگاه روستیک ایران در تهران_سعادت آباد دیدن کنید.

تلفن تماس جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر:09123277999

 

 

Scroll to Top