خرید میز تی وی چوبی برای Living room

خرید میز تی وی چوبی برای Living room

خرید میز تی وی چوبی برای Living room

شما در خانه ی خود چقدر از وسایل چوبی استفاده میکنید؟

چوب از گذشته تا کنون علاوه بر زیبایی  به خاطر دوام و مقاومتی که دارد و همچنین مدل های متنوعی که دارد هیچگاه قدیمی نمیشود و در همه ی خانه ها جای خود حفظ کرده است.

بنابراین شما با قرار دادن وسیله ای چوبی در خانه زیبای خود ، به فضا روح طبیعت میبخشید و رنگ های گرم و طبیعی روی سطح چوب زیبایی خانه شما را دو چندان میکند.

همانطور که میدانید، میز تی وی امروزه ، مدل ها و ابعاد مختلفی ساخته میشوند .

میز های تی وی چوبی در رنگ های مختلفی مثل قهوه ای و کرمی ساخته میشوند و علاوه بر کاربردی که دارند ، در دکوراسیون لیوینگ روم تاثیر خیلی زیادی دارند.

بهتر است یک دیوار کامل را در خانه به تلویزیون و میز آن اختصاص دهید تا در اتاق نشیمن بیشتر مانور دهد و جلوه ی زیبایی به محیط بخشد.

میز های تلویزیون چوبی مدرن که خیلی ترند شده است به صورت قفسه ای و همراه باکس در خانه ها قرار میگیرد و در چیدمان نقش مهمی دارند .

رنگ عنصر خیلی مهمیه که خیلی در حس و حال فضا تاثیر دارد پس بهتر است  میز تی وی چوبی با سایر اکسسوری های چوبی منزل، همرنگ باشد و سلیقه ی شما  در انتخاب و چیدمان وسایل به نمایش گذاشته شود.

میتوانید در قفسه های چوب و فلز میز تی وی چوبی ، دکوری ها و وسایل تزئینی ،کاکتوس های زیبا و قاب عکس قرار دهید و از تماشای تی وی در کنار خانواده و دوستان لذت ببرید.

البته هر چند وقت یکبار بهتر است تزئینات کوچک را به سلیقه ی خودتان تغییر دهید تا فضا تکراری نشود.

هیچگاه تلویزیون را در مقابل پنجره قرار ندهید زیرا از  نور به صفحه تی وی می تابد و هنگام تماشای تی وی چشمتان اذیت میشود.

همچنین در نظر گرفتن ارتفاع تلویزیون برای کسانی که خیلی به تماشای تی وی مینشینند اهمیت دارد و اگر ارتفاع زیاد باشد مشکلاتی مثل درد گرفتن گردن را به دنبال خواهد داشت.

یک نکته دکوراسیونی اینکه بهتر است دیوار پشت تلویزیون از لحاظ رنگ دیوار و یا کاغذ دیواری ساده باشد تا تلویزیون و میز آن به خوبی در اتاق نشیمن نمایان شوند.

برای خرید حضوری جدیدترین مدل های میز تی وی چوبی برای living room میتوانید از روستیک ایران در تهران_سعادت آباد دیدن کنید و برای اطلاعات بیشتر و سفارشی سازی محصول مورد نظر خود با شماره ی 09123277999 تماس حاصل نماید.

 

Scroll to Top